vrijdag 11 januari 2013

Day Twenty-three: A song that you want to play at your wedding

Ik heb besloten om de 30 Day Song Challenge te doen, dus de komende maand komt er elke dag een berichtje online waarin een liedje wordt uitgelicht. Een kijkje in mijn muziekbibliotheek en een kennismaking met mijn (naar mijn mening) uitgebreide muzieksmaak. Enjoy zou ik zo zeggen!

‘Day 23: A song that you want to play at your wedding’

Trouwen met een groot trouwfeest, ik denk dat dat de droom is van elk meisje/elke vrouw. In ieder geval, dat is wat ik wil, een trouwfeest met alles erop en eraan! En ik baseer me weer op de typisch Amerikaanse trouwfeesten, want kom op wie wil er nu niet zo’n trouwfeest? Ik heb ook al een liedje dat ik zeker wil dat gespeeld wordt. En liefst wanneer ik naar het altaar wandel, maar daar kan ik met mijn toekomstige nog over discussiĆ«ren. En toevallig is het liedje ook weer van The Beatles!

‘Blackbird – The Beatles’

Ik vind ‘Blackbird’ zo een ongelooflijk mooi liedje en wist meteen eigenlijk dat ik dit liedje in mijn trouwfeest/ceremonie wilde verwerken. En ik had eigenlijk ook al gekozen wanneer ik dat liedje zou spelen, zoals ik hierboven al vertelde. Het liefste van al zou ik naar het altaar gebracht worden, net zoals ze dat in Amerika doen. Jammer genoeg zal dat niet met mijn vader zijn, aangezien hij 6 jaar geleden overleden is, maar misschien met mijn broer. Als hij dat wil natuurlijk, want ik zie hem het nog weglachen als het zover is. Of misschien ook weer niet, we zullen het dan wel zien! In ieder geval wil ik naar het altaar lopen op dit liedje. Het pas waarschijnlijk niet bij het hele gebeuren, maar ik wil het wel heel graag!

The Beatles, alweer
Ja, alweer The Beatles. Ik weet het, ik weet het, ik ben een kleine freak, maar I don’t care. Ik hou van ze en dat zal voorlopig niet veranderen! Maar goed, ik kan niet nogmaals beginnen zeuren over hoe geweldig ik ze vind. (Oeps, al gebeurt, hihi!).

Ah, vandaag de laatste twee examens van deze week: Frans en ICT. Spannend! Als ik deze heb afgelegd ben ik voorbij de helft. Dan heb ik 5 examens van de 9 afgelegd, volgende week zijn de 4 andere examens aan de beurt. En mijn week begint meteen zeer zwaar, namelijk met een examen Recht. En deze keer moet ik het echt wel halen, want ik wil hier geen herexamen van doen. Of nog erger, het voor een derde keer volgen. Ieh! Het andere vak is Engels en dat zou me net een beetje beter af moeten gaan! In ieder geval, volgende week dag 24: A song that you want to play at your funeral. Weer een droevig liedje. Past misschien wel bij mijn humeur, als mijn examens niet goed gaan.

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten