woensdag 9 januari 2013

Day Twenty-one: A song you listen to when you're happy

Ik heb besloten om de 30 Day Song Challenge te doen, dus de komende maand komt er elke dag een berichtje online waarin een liedje wordt uitgelicht. Een kijkje in mijn muziekbibliotheek en een kennismaking met mijn (naar mijn mening) uitgebreide muzieksmaak. Enjoy zou ik zo zeggen!

‘Day 21: A song you listen to when you’re happy’

Als je blij bent en je wil muziek luisteren is er altijd een bepaalt liedje dat je opzet of waar je naar wil luisteren. Omdat dat liedje je humeur nu net dat tikkeltje beter maakt of het laat je net iets beter voelen of het is gewoon je favoriete liedje! Ikzelf heb ook zo’n liedje dat ik standaard opzet als ik in een goede bui ben.

‘Starships – Nicki Minaj’

Dit is een liedje waar ik echt vrolijk van word! Ik hou normaal gezien echt niet van hiphop of dat soort muziek, maar ik koppel het liedje automatisch aan een YouTube filmpje dat ik ooit zag. Maar ik vind het anders ook wel een liedje waar je automatisch vrolijk(er) van wordt. Met Nicki Minaj heb ik helemaal niets (net zoals alle andere hiphop en R&B artiesten), ik vind ze nogal overdreven. Nu ja, dat is Lady Gaga ook en haar vind ik niet onuitstaanbaar.

Nicki Minaj
Dit liedje ‘ontdekte’ ik, zoals vele liedjes, via YouTube. Zoals ik in andere blogs al schreef, was ik vorig jaar tijdens de examens van juni geobsedeerd door The Avengers. En daar overdrijf ik echt niet mee, het is echt erg eigenlijk. Dus ik zat de hele tijd op Tumblr te kijken naar The Avenger tag en daar zat dit filmpje tussen. Ik natuurlijk helemaal blij met de beelden en ook met het liedje! Want ik werd er gewoon vrolijk van! Het heeft me tijdens de herexamens ook door mijn werk gesleept, al dat samenvatten enzo!

Vandaag heb ik een examen van een vak dat zo chaotisch is dat je gewoon al hoofdpijn krijgt als je door de cursus bladert. En dan ben je het nog niet eens aan het studeren! Maar, ik doe mijn best. Ik hoop alleen dat als ik buis, ik het makkelijk kan ophalen in het tweede semester. Duimen maar! Morgen dag 22: A song you listen to when you’re sad.

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten