maandag 21 januari 2013

Day Twenty-eight: A song from a movie

Ik heb besloten om de 30 Day Song Challenge te doen, dus de komende maand komt er elke dag een berichtje online waarin een liedje wordt uitgelicht. Een kijkje in mijn muziekbibliotheek en een kennismaking met mijn (naar mijn mening) uitgebreide muzieksmaak. Enjoy zou ik zo zeggen!

‘Day 28: A song from a movie’

In elke film wordt er muziek gebruikt. Oké, misschien zijn er enkelen waar er niks in wordt gebruikt, maar ik kan er op dit moment geen enkele opnoemen. Dus, ik ga er van uit dat er in elke film muziek wordt gebruikt. En soms blijft die muziek hangen en kan je er geen genoeg van krijgen. Ik (her)ontdekte een liedje toen ik naar een film keek en kreeg het de eerstvolgende dagen niet uit mijn hoofd!

‘Cobrastyle – Teddy Bears’

Het liedje werd gebruikt in Date Night, een film met Tina Fey en Steve Carell. En meer specifiek in een taxi scène, de overigens best wel grappig was. Ik kende het liedje al ergens van en zocht het na de film dan ook meteen op. Niet veel later stond het op mijn mp3 en ik kon genieten van de muziek!

Filmposter van Date Night
De film zag ik voor het eerst in de bioscoop en heb ik daarna nog enkele keren gezien. Ik vond hem best leuk, maar dat heb ik wel vaker met films waarin Steve Carell meedoet. Niet altijd, maar toch vaak! Ik ken niet zo veel films of series waar Tina Fey in meedoet. Als je er eentje zal opnoemen zal ik misschien denken: Oh ja, da’s waar ook! Maar voor de rest, hmm.

Ik wou dat ik met volle teugen van mijn vakantie kon genieten, maar dat zit er jammer genoeg niet in. Vandaag ga ik beginnen met nog wat te researchen voor mijn opdracht interviewen en ik ga ook kijken waar er ergens JAC-centra in de buurt zijn. Ik hoop dat ik daar iemand kan interviewen en dat ik niet helemaal naar Brussel moet reizen ofzo. We zullen zien. Verder heb ik al mijn Sims 3 spellen van mijn computer gehaald en die ben ik op het moment van schrijven weer allemaal aan het installeren. Ik had er namelijk zoveel problemen mee dat het onmogelijk werd om te spelen. Ik installeer dan ook de Sims 3 Seizoenen niet meer, omdat daarmee alle problemen begonnen zijn. We zullen zien! In ieder geval, we zijn bijna rond, morgen dag 29: A song from your childhood!

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten