woensdag 23 januari 2013

Day Thirty: Your favorite song at this time last year

Ik heb besloten om de 30 Day Song Challenge te doen, dus de komende maand komt er elke dag een berichtje online waarin een liedje wordt uitgelicht. Een kijkje in mijn muziekbibliotheek en een kennismaking met mijn (naar mijn mening) uitgebreide muzieksmaak. Enjoy zou ik zo zeggen!

‘Day 30: Your favorite song at this time last year’

Ik ben deze lijst beginnen maken einde november, dus het liedje dat ik nu hier zet was in november 2011 mijn favoriete liedje. Maar dat geld nog steeds voor januari 2012. En ik hou nog steeds evenveel van dit liedje. November 2011 kwam het voor het eerst uit op single en werd er een bijhorende muziekvideo gelanceerd. Ik was meteen verkocht! Het liedje was hemels en de clip maakte het geheel helemaal af. Ik weet dat ik al veel liedjes van deze band het gebruikt, maar ik kan er niet aan doen. Zij zullen altijd mijn favoriet blijven!

‘Mein Land – Rammstein’

Mein Land was een nieuwe single die Rammstein uitbracht ter gelegenheid van hun ‘best of’ album. Het was een liedje dat al heel erg lang bestond, maar nooit op een album raakte. Nu was het tijd om het liedje uit te brengen en ik ben daar zeer blij mee. Want eerlijk, dit liedje is hemels. Ik word er zo ongelooflijk vrolijk van en die clip versterkt dat gevoel alleen maar! Rammstein  blijft voor mij een speciale band. Ik vind het alleen jammer dat ze dit nummer nog nooit live gespeeld hebben, en ik vrees dat ze het ook nooit live zullen spelen. Jammer, want ik kijk er anders echt wel naar uit!

Rammstein tijdens de opnames van de videoclip
De laatste! Spijtig, want ik vond het best wel leuk om deze liedjes met jullie te delen. Zo leren jullie mij opeen bepaalde manier toch kennen! In ieder geval, ik ga proberen om zoveel mogelijk blogposts te plaatsen, aangezien er ongeveer een routine in zit. Tot de volgende keer!!

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten