donderdag 3 januari 2013

Day Seventeen: A song that you often hear on the radio


Ik heb besloten om de 30 Day Song Challenge te doen, dus de komende maand komt er elke dag een berichtje online waarin een liedje wordt uitgelicht. Een kijkje in mijn muziekbibliotheek en een kennismaking met mijn (naar mijn mening) uitgebreide muzieksmaak. Enjoy zou ik zo zeggen!

‘Day 17: A song that you often hear on the radio’

Je kent dat wel, je zit vaak in de auto en je luistert naar de radio. En opeens draaien ze een liedje waarvan je meteen denkt: Weer dat liedje? Maar hebben ze dat deze ochtend ook al niet gespeeld? Ik luister niet vaak naar de radio, dus deze was eigenlijk best wel moeilijk, althans, ik dacht dat het moeilijk ging zijn. Maar uiteindelijk maakte ik net hetzelfde mee als wat ik net schreef. Ik zat lang in de auto om ergens naartoe te rijden en ik zat lang in de auto om weer terug thuis te raken. En zowel op de heen- als op de terugweg hoorde ik het volgende liedje op de radio.

I Will Wait – Mumford and Sons

Veel mensen kennen dit liedje waarschijnlijk wel, omdat het nu eenmaal vaak op de radio gespeeld wordt. En er zijn ook veel mensen die Mumford and Sons graag horen, aan het sneltempo waaraan het Sportpaleis uitverkocht was te zien. Ik vind het wel een leuk liedje, maar om nu een hele cd ervan te kopen. Meh, niet echt. Ik zou ook niet naar een concert van hen gaan, tenzij ze optreden op een festival. Dan zou ik eventueel wel gaan kijken. Want ik heb al filmpjes van hen gezien van een optreden en dan lijkt dat echt wel leuk om te zien.

Mumford and Sons
Korte blogpost vandaag. Laten we op het feit dat ik nooit naar de radio luister steken. Misschien moet ik dat wat vaker doen, want nu lijkt het dat ik steeds naar dezelfde liedjes en artiesten luister. Wie weet is dat ook wel zo en heb ik het helemaal niet door! In ieder geval, morgen dag 18: A song that you wish you heard on the radio. Niet dat ik naar radio luister natuurlijk!

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten