zaterdag 22 december 2012

Dana's Life: Auw edition!

Even een kort berichtje, om te laten weten hoe geweldig mijn vakantie begonnen is! Ik ben gisteren namelijk door mijn rug gegaan, serieus. Zo erg dat ik niet meer kon bewegen van de pijn. En dan lig je daar, op je bed en kan je niet bewegen. (Voor ik op dat bed geraakte, dat was ook nogal een gedoe!) De dokter is gekomen om mee te delen dat ik een lumbago had/heb. Gelukkig bracht ze ook een spuit mee die ervoor zou zorgen dat alles weer in orde zou komen. De pijn bleef jammer genoeg en ik raakte nog steeds niet uit mijn bedje. Gelukkig was mijn broertje er om me uit bed te trekken en hup, ik kon weer staan en wandelen. Na een tijdje kon ik ook weer zitten. Mijn avond werd zo dan toch nog een beetje gered. Nu heb ik nog steeds pijn, maar niet zo erg als gisteren. Wat een heerlijk begin van de kerstvakantie, vinden jullie ook niet?
Niet leuk!

(Beetje onhandig nu, ik moet namelijk studeren voor mijn examens en ik kan niet te lang stilzitten of ik heb weer pijn!)
Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten