zaterdag 13 september 2014

Unboxing video // Boozyshop - Zoeva

Afgelopen donderdag en vrijdag kreeg ik twee pakketjes van meneer de postbode! En ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik daar een unboxing video van maakte. In deze video maak ik mijn pakketjes van Boozyshop en Zoeva samen met jullie open. Lees verder om de video te zien!




Van beide bestellingen volgen nog een uitgebreide blogberichten. Dat van mijn bestelling van Boozyshop komt maandag online. Daarin staan close-up foto's van mijn bestelling en enkele swatches. Het artikel over mijn Zoeva kwasten komt dan weer dinsdag online. Hierin staan close-up foto's van alle kwasten!

2 opmerkingen:

  1. Je schmink is altijd zoooo mooi, ben je van plan om ooit ook een make-up tutorial te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je dat graag wil zal ik dat zeker proberen te doen! Heel erg bedankt trouwens voor het compliment!

      Verwijderen