vrijdag 12 september 2014

50 Random Facts About Me - Deel 4

We zijn er bijna, na deze post verschijnt er nog 1 keer een 50 Random Facts About Me en dan zijn we helemaal klaar! Maar zo ver zijn we nog lang niet, eerst moeten nog feitjes 31 tot 40 komen en hier zijn ze.


#31 Ik heb een lichte crush op Jonas Van Geel. Ja, ik kan er niets aan doen maar dieje kan mij keihard krijgen! Ik vind hem niet alleen knap, maar volgens mij is hij gewoon ook echt een toffe kerel. Grappig, maar ook interessant om mee te praten (denk ik hé!).

#32 Ik wil heel erg graag basgitaar leren spelen. Al sinds mijn 14e ben ik toch wel een beetje weg van het instrument, maar ik heb het tot nu toe nog nooit leren bespelen. Wel al eens een poging gedaan, maar als je lief je leerkracht is komt er van basgitaar leren spelen niet veel in huis. Ooit komt er een dag dat ik zo’n viersnarig ding in mijn handen neem en het echt leer bespelen, maar in de tussentijd blijft het bij dromen.

#33 Vorige week kwam The Sims 4 uit en hoewel ik had gezegd dat ik het niet ging kopen heb ik het toch gedaan. Aangezien er (nog) geen Mac-versie is, is de enige computer waar ik het spel op kan spelen een 5 jaar oude laptop. Maar goed. Op 4 september om 00:00u precies zat ik achter de laptop om het spel te kunnen spelen. Geloof het of niet, ik heb tot half vier ’s nachts liggen spelen, zo’n verslaafd simmertje ben ik! (Btw, I love it!)

#34 Niet alleen kocht ik vorige week The Sims 4, maar ik kocht ook mijn eerste auto! Jawel, mijn tante verkocht haar auto en ik heb hem gekocht! Nu alleen nog mijn rijbewijs halen, oeps!

#35 Als ik ga winkelen ga ik meestal naar New Look en daar komt ik zelden tot nooit buiten zonder minstens 1 paar kousen. Ze hebben daar altijd zo van die leuke sokken en ik hou nu eenmaal van kousen met een zot printje of een gekke kleur. Schoenen koop ik er bijna ook altijd. Het is niet voor niets mijn favoriete winkel.

#36 Ik ga in 2015 voor het derde jaar op rij naar De Grote Improvisatieshow kijken in de Arenbergschouwburg. Ik heb altijd van De Lama’s gehouden en toen ze stopten en ik niet naar hun afscheidstournee kon gaan, was ik best wel triest. Maar Ruben Van Der Meer en Tijl Beckand doen weer aan improvisatie met nog een hele hoop andere grappige mensen, en ieder jaar komen ze naar Antwerpen. En ieder jaar gaan ik en mijn broer ook kijken. Je kan het een beetje een traditie noemen ondertussen.

#37 Ik hou niet van uitgaan. Zo ieder weekend naar fuiven gaan en mezelf strontzat drinken, nee bedankt. Als ik dan wegga, ga ik liever op café zitten. Gezellig drinken en een beetje babbelen, daar kan ik van genieten. Maar het liefst van al blijf ik thuis en kijk ik graag een goeie film of een heel seizoen van een serie. Ah, heerlijk!

#38 Mijn favoriete feestdag is Kerstmis. En niet alleen omdat ik dan cadeautjes krijg! Da’s natuurlijk ook heel erg leuk, maar daarom is het niet mijn favoriete feestdag. Ik hou ervan omdat mijn hele familie dan bij elkaar is, en dat maakt mij zo blij. We zijn van een uur of vijf tot twee uur ’s nachts bij elkaar en we eten wat, we praten, we lachen, we spelen een spel. Ik hou daar echt van!

#39 Ik heb een heel erg zwakke rug. Ik sukkel al sinds de lagere school heel erg met mijn rug. Ik weet niet waar het van komt, maar het is er nooit echt beter op geworden. Mijn rug zal volgens mij altijd mijn zwakste punt blijven. Het ergste was twee jaar geleden, toen ik na een lange dag school en winkelen me in mijn trainingsbroek wilde hijsen en ik gewoon *krak* door mijn rug ging. Lumbago. Ze hebben me toen in bed moeten leggen en de dokter moeten bellen voor een spuit.

#40 Ik durf regelmatig mijn make-up ’s avonds te laten zitten en zo te gaan slapen. Ja ik weet het, heel erg slecht voor mijn huid. En dat merk ik de volgende dagen dan ook wel. Dan sta ik op met een dikke rode pukkel midden op mijn voorhoofd. Maar soms kan ik mezelf echt niet meer tot in mijn badkamer slepen en wil ik gewoon mijn bed in duiken!

Deze post kwam er verbazingwekkend vlot uit! Dat is trouwens weer typisch, net wanneer het bijna gedaan is begin je er in te komen. Achja! Volgende week de laatste, woehoe!

0 reacties:

Een reactie posten