zaterdag 20 september 2014

50 Random Facts About Me // Deel 5

Vandaag is het zo ver, de laatste 50 Random Facts About Me! Na vandaag weten jullie 50 feitjes over mij en zo hebben jullie mij op de één of andere unieke manier beter leren kennen. Ik heb mezelf ook een beetje bloot gegeven. Maar daar zijn we nog niet. Eerst moeten de laatste 10 feitjes nog opgesomd worden, en hier zijn ze!


#41 Ik vind dat ik best wel goed kan koken, alleen vlees bakken kan ik niet. Om de één of andere reden mislukt dat altijd bij mij. Ik laat het nooit aanbakken, maar het is nooit genoeg gebakken als ik het uit de pan/de oven haal. En dan moet ik het weer opnieuw bakken en…


#42 Ik kleur heel erg vaak mijn haren. Het kan wel eens voorvallen, dat ik op een jaar tijd drie verschillende haarkleuren kan hebben. Mijn probleem is meestal dat ik totaal niet kan kiezen wat ik wil. Nu ook weer, ik wil blond, ik wil bruin, ik wil zwart, ik wil rood, ik wil …


#43 Ik vond mijn voeten nooit mooi, je kan zelfs zeggen dat ik er een klein beetje een complex over had. Waarom laat je dan in godsnaam je voeten tatoeëren? Wel, omdat ik dat ongelooflijk graag wilde. En ik moet toegeven sinds ik mijn tatoeages heb, vind ik mijn voeten wel leuk.


#44 Op dit moment heb ik een zware crush op iemand (denk ik, zo voelt het wel). Ik heb die persoon een half jaar niet gezien en toch denk ik nog regelmatig aan hem. Het is eigenlijk gewoon enorm gênant, omdat die persoon mij totaal niet kent. Hij zal wel zeggen: Ah ja, die. Als ze mij zouden aanwijzen, maar voor de rest. Achja, dat gaat wel over!


#45 Als ik een jongen was geweest, zou ik de naam Billy gekregen hebben. Dat vond ik vroeger zo gênant om te vertellen tegen mensen! Maar nu zou ik het zelfs niet erg vinden om als meisje Billie te heten! Maar ik ben best blij met mijn eigen naam.


#46 Veel mensen zijn een mama’s of een papa’s kindje. Ik eigenlijk niet. Ik ben een echt oma’s kindje! Ik ga dan ook met veel plezier bij mijn oma logeren of dingen met haar doen. Ik hou gewoon heel erg van mijn oma, en zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen!


#47 Ik heb mijn Zoeva kwasten tot op het moment van schrijven nog steeds niet durven gebruiken. Ik hoop tegen het moment dat deze blogpost online komt, dat ik ze wel heb gebruikt. Maar ik vind ze gewoon zo mooi, te mooi om te gebruiken! Dat heb ik dus wel vaker, dingen niet durven gebruiken omdat ik ze gewoon te mooi vind! Vooral met schriftjes… Ik moet mij daar eens dringend gaan over zetten denk ik.


#48 Ik zei altijd dat als ik uit huis zou gaan, ik dat pas zou doen als ik zou gaan samenwonen. Alleen wonen is gewoon niets voor mij, dacht ik. Maar in de zomervakantie heb ik een weekje alleen thuis gewoond (samen met Othello) en ik moet zeggen dat me dat wel beviel! Ik moest naar niemand kijken, moest alleen boodschappen voor mezelf doen! Wauw, wat een luxe!


#49 Als ik om kwart voor negen in de les moet zitten, wilt dat zeggen dat ik om zes uur moet opstaan. Nu is moeten wel een groot woord, ik moet dat eigenlijk niet maar ik doe het toch. Waarom? Omdat ik ’s morgens minimum een halfuur in de badkamer doorbreng en ik daarna nog alles rustig op mijn gemak wil kunnen doen. Eten, nog even naar mijn kamer omdat ik iets vergeten ben. Dat gehaast altijd, neen niks voor mij. Ik moet rustig kunnen wakker worden, aangezien ik geen koffie drink! (Mijn trein vertrekt om twintig na zeven trouwens!)


#50 Ik ben heel erg bang dat ik niet slaag in de dingen die ik graag wil doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag voor de radio werken, of een echt leuke blog/YouTube-kanaal hebben. En ik ben gewoon bang dat mij dat niet lukt, vooral dan met school. Daarom dat ik vaak dingen van me af schuif en reacties en commentaar altijd heel erg persoonlijk neem. Ik ben namelijk gewoon heel erg onzeker. Over mezelf, over wat ik doe,… Maar ik doe heel erg mijn best en hoop dat al mijn dromen uitkomen!


Zo, dat waren alweer de laatste 10 feitjes! Op een aantal weken tijd heb ik jullie 50 totaal random dingen over mezelf verteld. Dingen die ik vanzelfsprekend vond, dingen waar ik zelf nooit bij stilstond en dingen die ik pas over mezelf ontdekte. Ik hoop dat jullie het fijn vonden en wie weet, misschien komen er ooit wel weer 50 nieuwe feitjes over mezelf online!

0 reacties:

Een reactie posten