maandag 15 september 2014

Bestelling Boozyshop // Beautyblender - W7 - Sleek


In mijn Unboxing video zagen jullie al wat ik bestelde bij Boozyshop en Zoeva. In de volgende twee blogposts (dus deze en die van morgen!) bespreek ik in detail mijn koopjes, inclusief foto’s! Vandaag is mijn bestelling van Boozyshop aan de beurt.



Als eerste kocht ik de oh zo bekende Beautyblender. Iedereen doet er al jaren zo enthousiast over en ik wil hem ook al heel erg lang. Telkens wanneer ik ging werken zei ik tegen mezelf: En nu ga je hem kopen! Tot vorige week heb ik het nooit gedaan. Maar die bewuste zaterdag ging ik eindelijk achter mijn computer zitten, surfte ik naar Boozyshop en klikte ik op ‘Aan winkelwagentje toevoegen’! Ik kocht hem samen met een 'Solid Cleanser' omdat mij dat wel het makkelijkste leek. Zo had ik meteen ook een product om hem mee schoon te maken.


De Solid Cleanser die bij de Beautyblender zat


Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt en ik moet zeggen: wauw! Ok, het is even wennen als je altijd kwasten of je vingers hebt gebruikt, maar wat een fijn product! Ik ben zo blij dat ik het gekocht heb, want wat brengt het mijn foundation mooi aan! En het is makkelijk in gebruik! Ik heb hem iedere keer na gebruik wel schoongemaakt, maar binnenkort zal ik daar de tijd niet meer voor hebben, dus ik moet zien hoe ik dat allemaal ga doen. Maar ik ben helemaal weg van mijn roze eitje!


Ook in het pakketje zat het ‘In The Buff’ pallet van W7. Ik liet me vertellen dat het een goeie dupe was voor het ‘Naked 2’ pallet van Urban Decay. Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast over de kleurtjes. Aangezien ik tegenwoordig heel erg into mijn Nude Palette van Zoeva ben en de kleuren bijna op zijn, is dit een heel goede aanvulling en eventuele vervanger.


Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, zijn er hier een aantal swatches.


'Buff' - 'Camel' - 'Sand' - 'Dust'


'Chocolate' - 'Topaz' - 'Earth' - 'Storm'


'Silk' - 'Wave' - 'Thunder' - 'Onyx'



Als laatste bestelde ik twee palletjes van Sleek. Ook twee producten die ik al heel erg lang wilde hebben, maar nooit bestelde. Aangezien ik nu toch bezig was, voegde ik het ‘Oh So Special’ palette en het ‘Storm’ palette toe aan mijn online winkelwagentje.

Het 'Oh So Special' palette
Het 'Storm' palette
Hieronder zie je enkele foto’s en swatches van beide paletten. Ik wilde trouwens vooral het ‘Oh So Special’ palette, maar na het maken van de swatches werd ik helemaal verliefd op het ‘Storm’ palette! Ik vond het vooral jammer dat de kleur ‘Bow’ in het eerste palette totaal geen pigment wilde afgeven. Nu was dit gelukkig alleen maar het bovenste laagje, want toen ik het de eerste keer gebruikte, kwam er genoeg pigment af! Als eerste zijn het switches van het 'Oh So Special' pallet en daarna volgen de foto's voor het 'Storm' pallet.





'Bow' - 'Organza' - 'Ribbon'
'Pamper' - 'Gateau' - 'The Mail'




'Gift Basket' - 'Glitz' - 'Celebrate'
'Boxed' - 'Wrapped Up' - 'Noir'



'Sand Storm' - 'Snow Storm' - Calm Before The Storm'
'Dust Storm' - 'Gathering Storm' - 'Storm Cloud'



'Thunder Storm' - 'Perfect Storm' - 'Firestorm'
'Electric Storm' - 'Eye Of The Storm' - 'Blackout'
Zoals je wel kan lezen, ben ik heel erg blij met mijn pakketje! Morgen komt mijn artikel over mijn nieuwe Zoeva kwasten online!


0 reacties:

Een reactie posten