zaterdag 6 september 2014

50 Random Facts About Me - Deel 3

Na vandaag zitten we alweer op de helft van deze 50 Random Facts About Me! Ik moet toegeven, ik moet altijd best wel goed nadenken om tien feitjes te kunnen opsommen. Gewoon omdat ik het allemaal vanzelfsprekend vind en het me daarom ook totaal niet opvalt! In ieder geval, hier zijn feitjes 21 tot 30.

#21 Sinds ik mijn Nintendo 3DS XL kocht, ben ik ‘verslaafd’ aan Pokémon X. Wanneer ik tijd heb, neem ik mijn roze gadget bij me en begin ik Pokémon te spelen.


#22 Ik ben ongelooflijk bang voor spinnen. Maar echt, ik word soms echt panisch als ik er eentje zie. En ze hoeven niet eens groot te zijn, een klein spinnetje kan me al op de kast jagen. En eigenlijk hou ik ook niet van andere insecten. Ik zou mijn broer of mijn mama, midden in de nacht wakker maken om een klein kriebelig beestje te komen dooddoen.


#23 Als ik kan, durf ik heel veel geld uitgeven aan spullen, waar andere mensen van denken dat het geldverspilling is. Make-up, prul en games, daar kan ik echt geld aan uitgeven. Zo gaf ik ooit €100 uit bij M.A.C. en betaal ik voor Assassin’s Creed steeds de volle pot op de dag dat het spel uitkomt. Anderen verklaren me voor gek, ik spaar er echt voor.

#24 Het eerste wat ik ’s ochtends doe is naar Facebook en Twitter surfen. Je kan me verslaafd noemen, ik noem het een gewoonte. Het is nu eenmaal wat ik doe. Mijn wekker gaat en ik neem mijn telefoon of laptop erbij en surf snel even naar Facebook en Twitter en heel af en toe YouTube.

#25 Mijn papa overleed in 2006 aan een hartaderbreuk. Aangezien mijn ouders gescheiden waren, was ik er gelukkig niet bij. Maar die bewuste dinsdagavond staat nog steeds in mijn geheugen gegrift. Ik mis hem nog steeds heel erg.


#26 Ik ben bijziend. Niet zo heel erg, maar ik kan toch niet goed genoeg zien zonder mijn bril of lenzen. Aan mijn linkeroog is het -1.00 en aan mijn rechteroog -1.25


#27 Ik heb ongeveer 25 paar schoenen, waar ik een heel groot deel niet echt draag. Maar ik kan er gewoon geen afscheid van nemen L

#28 Mijn eerste spel dat ik ooit speelde is Tekken 3. Mijn papa had toen net de Playstation 1 gekocht en ik mocht na mijn chirokamp ook eens spelen. Sindsdien is mijn verslaving begonnen.

#29 Ik raak regelmatig allerlei dingen kwijt. Dan loop ik er soms zelfs weken achter te zoeken en wanneer ik er niet meer aan denk of wanneer ik het niet meer nodig heb, komt het ineens bovendrijven. Op dit moment ben ik een doosje kwijt met daarin zo goed als al (!) mijn Nintendo DS spelletjes. FML.

#30 Ik ben verslaafd aan het kopen van notitieboekjes en pennen. En het grote probleem bij mij is dan dat ik het boekje te mooi vind om in te schrijven. Ik heb dus een stapeltje lege notitieboekjes in mijn boekenkast liggen, waar nog geen letter in geschreven is.

Dit waren alweer tien random facts over mezelf. We zitten over de helft mensen! Volgende week komt alweer deel 4 online en dat is het voorlaatste deel! Tot binnenkort.

0 reacties:

Een reactie posten