woensdag 24 september 2014

Day Zero Project // 'In Progress' #2

Na mijn update over de opdrachtjes van mijn ‘Day Zero Project’, die ik in de tussentijd heb kunnen afstrepen op mijn lijstje, ga ik het nu hebben over de opdrachten die in progress zijn. Maar omdat het artikel toch te lang gaat worden als ik alles ga beginnen opsommen, verdeel ik deze post in twee delen! Vandaag bespreek ik de dingen waar ik de vorige keer al mee bezig was. In mijn volgende post komen dan weer de nieuwe opdrachten aan de beurt.


In de vorige update was ik met acht dingen bezig. Zoals jullie in het berichtje van maandag konden lezen, is er maar één van deze acht al volbracht.

Mijn potje waar ik al mijn geld in verzamel!
Nummer 1 is: Save €1 for every task completed. En aangezien deze altijd in progress zal staan, tot het einde van het project, ga ik hier niet te veel over vertellen. Ze spreekt namelijk wel voor zich.

Met nummer twaalf moet ik dringend weer aan de slag: Read a book every month. Ik had voor mezelf besloten om dat een jaar te doen, maar ik heb de afgelopen tijd maar bitter weinig gelezen. Maar daar komt zeker verandering in! School is namelijk terug begonnen en dat wilt zeggen dat ik weer lekker gezellig op de trein kan lezen. En ik heb onlangs weer wat boeken gekocht die ik wil lezen en op mijn e-reader staan nog genoeg boeken om wel een aantal jaren deze opdracht te kunnen volhouden. Komt goed dus!


In de vorige post combineerde ik deze twee al en dat ga ik nu ook doen, de nummers 20 en 70. ‘Get to my goal weight and maintain’ en ‘Have a healty BMI’. Daar is in de tussentijd eigenlijk niets aan veranderd. Op dat moment was ik aan het Weight Watchen, maar daar ben ik ondertussen mee gestopt. Waarom? Omdat het gewoon niet wilde lukken. Ik ben in totaal ongeveer (en dan rond ik flink af) 3 kilo afgevallen en toen viel ik stil. Ik at flink mijn punten en ben zelfs punten minder gaan eten (in overleg met mijn coach) maar het wilde gewoon niet lukken. Ik zal het dus anders moeten doen. Dus deze twee zijn nog heeeeeeel erg in progress!

Nummer 26 is net als nummer 1 een opdracht die gedurende het hele project in progress zal staan, namelijk: Take a photo of each task completed. Daar ben ik dus nog steeds mee bezig en van sommige moet ik zelfs dringend een foto gaan maken, oeps!


Met nummer 42 zal ik ook nog eventjes bezig zijn: Graduate. Ik ben bijlange nog niet afgestudeerd, aangezien ik alles anders moet doen als de rest. Maar het komt goed en ik zal mijn diploma (ooit) behalen!




Met nummer 48 kan ik een goeie update geven. ‘Watch 26 movies I’ve never seen starting with each letter of the alphabet’. In februari had ik nog ‘maar’ vier films gezien. Ondertussen zijn dat er een pak meer geworden. Enkele letters heb ik ondertussen ook dubbel gekeken, maar toch ga ik die ook erbij tellen. Ik heb ondertussen voor 13 letters films gekeken! Ik ben dus net op de helft. Die van de vorige keer ga ik niet vertellen, maar de andere letters wel! Ik heb gezien: Avatar, Captain America – The Winter Soldier, How To Train Your Dragon, I Know That Voice, Los, Lone Ranger, Maleficent, Now You See Me, Only Lovers Left Alive, Reservoir Dogs, Rise of the Planet of the Apes, West of Memphis en (The) Wolverine! Lange lijst, maar dat vind ik wel leuk. Ik hoop dan ook snel nog een aantal films aan deze lijst toe te voegen! Nog 13 te gaan, woehoe!

Zo, da’s een lange update! En morgen komen er nog meer bij, je ziet het, ik heb niet stilgezeten! Tot de volgende update.

0 reacties:

Een reactie posten