maandag 22 september 2014

Day Zero Project // 'Done' #2

Het is al meer dan een halfjaar geleden dat ik nog iets schreef over mijn ‘Day Zero Project’. Dus ik dacht, laat ik daar nog eens een update over geven! Want op een halfjaar kan vrij veel gebeuren en dat is eigenlijk ook wel gebeurd. Vandaag geef ik een update over welke opdrachtjes ik heb uitgevoerd. Later deze week volgt een post over mijn opdrachtjes die in progress zijn.

In mijn vorige post had ik ‘al’ 2 dingen van mijn lijst kunnen afstrepen. Vandaag kan ik bij dat aantal 5 nieuwe opdrachten toevoegen. Dat lijkt niet veel, maar er zitten bijvoorbeeld 2 dingen bij waarvan ik had gedacht dat het veel langer zou duren voor ik die zou kunnen volbrengen.

Als eerste is er nummer 5: Update my blog at least once a week. Deze was bij de vorige update nog in progress, maar ik denk dat ik deze nu toch wel mag afstrepen. Er staat geen tijdslimiet op de opdracht, maar ik vind dat ik de afgelopen tijd toch heel erg veel heb geüpdatet, dus dat verdient een 'check!' achter deze opdracht.

 
Mijn 'Dr. Crow' en 'Lady Bunny'
Nummer 40: Get a new tattoo. Deze zat er aan te komen toen ik de lijst aan het opstellen was, maar ik had nooit gedacht dat ik in mei niet 1 maar 2 tattoos zou laten zetten! Ja, ik reken mijn voeten als twee aparte tattoos, wat me logisch lijkt. Ik weet dat anderen ze als 1 tellen, maar buh! Als ik trouwens eerlijk ben gaat er nog voor dit project voorbij is nog minstens 1 bijkomen, denk ik.

Dan de volgende die ik nooit dacht te kunnen volbrengen, namelijk nummer 43: Buy a car. Ik heb namelijk de auto van mijn tante gekocht en dat ging opeens zo snel. In juli stond hij te koop, maar toen had ik het geld nog niet. Ik zei tegen mezelf, als ik tegen september het geld voor de auto heb en hij staat nog te koop, dan koop ik hem. En hij stond nog te koop! En nu heb ik een auto! Maar nog geen rijbewijs… Ja, ik doe alles op mijn eigen manier, andersom dus.

Ook nummer 45 heb ik kunnen afstrepen, namelijk: Post a video on YouTube. En ondertussen zijn het er meer dan 1 geworden. Ik vind dat ik mezelf best al een YouTuber kan noemen. Ik hoop dat ik dat tijdens het schooljaar kan bijhouden, want ik vind het echt leuk om te doen en het is een leuke aanvulling voor mijn blog. Voor wie nog niet geabonneerd is op mijn YouTube-kanaal: klik snel hier!


(Hier is nog even snel mijn allereerste video die ik op mijn YouTube-kanaal postte!)


Dan nummer 52: Buy a proper DSLR camera. Dat is mijn mooie Canon EOS 700D geworden. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe leuk ik hem vind. Ik kan er nog niet heel erg goed mee werken, maar het gaat steeds beter en ik begin steeds meer van foto’s en filmpjes maken te houden door die camera. Een echte aanrader!

Zo, dat waren de dingen die ik heb kunnen aanduiden als done. Toch al meer dan de vorige keer en daar ben ik blij om. Als je mijn hele lijst nog eens wilt bekijken, klik dan hier. Mijn volgende blogpost zal dus gaan over mijn opdrachtjes waar ik mee bezig ben en dat zijn er toch een groot aantal. Hou dus zeker mijn blog in de gaten!

0 reacties:

Een reactie posten