zaterdag 7 februari 2015

Ze komen!

Ik maakte gisteren een vreugdedansje op mijn zoldertje en de schreeuw die ik slaakte, heeft heel Aarschot wel gehoord denk ik. Wat was ik blij! Waarom? Dat zal ik je eens vertellen!

Gisteren was ik druk bezig met het importeren van foto’s en opgenomen filmpjes, terwijl ik tijdens het wachten even mijn Twitter opende. Nog voor ik goed keek naar de tweets, werd ik weer afgeleid door iets anders. Plots besefte ik weer dat ik Twitter had geopend en keek naar de tweet die bovenaan stond.

Het drong eerst nog niet tot me door, maar toen las ik de tweet opnieuw en de schreeuw van vreugde die uit mijn mond kwam was zo luid! Ik zou er niet schrikken moest heel mijn straat het gehoord hebben. En daarbij hoorde ook nog een vreugdedansje doorheen mijn hele zolderkamertje. “Ze komen! Ze komen naar Werchter!” The Prodigy.



Sinds ik te horen kreeg dat in maart hun nieuwe album (eindelijk!) zou uitkomen en ik helemaal verliefd werd om het nummer ‘Nasty’, wilde ik niets liever dan dat ze naar de wei in Werchter zouden afzakken. ‘Ik denk het niet’, ‘Ik zou er niet op hopen’,… Allemaal dingen die mensen tegen me zeiden en stilaan begon ik ze nog te geloven ook. Ik heb al heel lang mijn ticket en er zijn al een aantal leuke namen gepasseerd, dus als ze niet zouden komen had ik het helemaal niet zo erg gevonden. Maar het zou wel echt heel tof zijn. En nu komen ze! Ik belde meteen mijn mama en ik denk dat ik haar trommelvlies naar de kl*ten heb geholpen. Ja, je kan wel zeggen dat ik heel blij ben.

Mijn Rock Werchter kan nu al niet meer stuk, en het moet nog beginnen! Wie gaat er ook naar Werchter en naar welke artiest kijk jij het meeste uit?

0 reacties:

Een reactie posten