woensdag 4 februari 2015

TMI Tag


Tijd voor een tag! Wel eentje die al ‘oud’ is in de blogwereld, maar dat maakt voor mij niet uit. Ik ga de ‘Too Much Information’ tag doen, of gewoonweg TMI-tag. 50 vragen en 50 antwoorden, hou je vast want hier komt ‘ie!
 
Wat draag je?
Een pyjamabroek van Hunkemöller, een topje van New Look en een hoodie.

Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja.

Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja. Omdat het op een nogal lastig moment kwam en daarna hebben we het zelfs nog een maand geprobeerd. Het was ook zo’n stomme samenloop van omstandigheden.

Hoe lang ben je?
1m58, ofziets.

Hoeveel weeg je?
Te veel, wordt aan gewerkt!

Heb je tattoo’s?
Ja, drie. Ik heb een veer op mijn arm, een konijn op mijn linkervoet en een kraaienschedel op mijn rechtervoet. Kijk maar naar de foto’s, want in woorden klinkt het best belachelijk!


Heb je piercings?
Ja, twee. Ik heb er eentje in mijn neus (linkerneusvleugel) en een tragix in mijn rechteroor. Ik zou heel erg graag nog een septum piercing willen, maar ik durf niet echt!

OTP?
Klaroline (Klaus & Caroline – The Vampire Diaries) en Clint Coulson (Clint Barton ‘Hawkeye’ & Director Phil Coulson – Marvel)

Wat is je favoriete fictieve TV-koppel?
Pfff, dat vind ik best een moeilijke. Ik hou wel van series, maar om de één of andere rede zitten er niet echt koppels in die ik leuk vind! (Klaus & Caroline uit The Vampire Diaries zijn geen koppel L ).

Wat is je favoriete serie?
Te veel om op te noemen. Op dit moment ben ik naar The Vampire Diaries en Lie To Me aan het kijken.

Wat is je favoriete band?
Rammstein.


Wat mis je?
Mijn papa. Da’s de persoon die ik op dit moment in mijn leven echt enorm hard mis.

Wat is je favoriete liedje?
Euhm… Dan toch Dalai Lama van Rammstein.

Hoe oud ben je?
23.

Wat is je sterrenbeeld?
Weegschaal.

Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner.
Humor vind ik ontzettend belangrijk. Als je mij aan het lachen krijgt of mijn humor snapt, dan kan je mij heel erg makkelijk om je vinger winden. Gepassioneerd zijn door iets vind ik ook wel belangrijk.

Wat is je favoriete quote?
Ik heb niet echt een favoriete quote. Ben ook niet zo met quotes bezig.

Wie is je favoriete acteur?
Hmmm. Best moeilijk eigenlijk. Ik vind Tom Hiddleston wel een erg goeie acteur, vooral als Loki dan. Maar ook in zijn andere rollen. Laten we hem dan nemen!

Wat is je favoriete kleur?
Ik hou wel van de girly kleurtjes. Maar bordeauxrood vind ik ook een heel erg mooie kleur.

Harde muziek of zachte muziek?
Harde muziek, zonder twijfel.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer. Ik laat niet graag zien dat ik verdrietig ben. Er zijn sommige mensen waar ik dan wel naar durf bellen, maar meestal laat ik mijn verdriet niet zien.

Hoe lang douche je?
Hangt er vanaf. Als ik mijn haren niet moet wassen duurt dat ongeveer 5 tot 10 minuutjes. Als ik mijn haren moet wassen duurt dat toch wel minstens 20 minuten. Maar sinds ik mijn producten van Lush gebruik, heb ik het gevoel dat het steeds minder tijd in beslag neemt!

Hoe lang doe je erover om jezelf klaar te maken in de ochtend?
Een halfuur tot drie kwartier. En nu ik dat opschrijf, is dat echt wel lang. Maar ik vind het belangrijk om mijn gezicht goed te reinigen en ja, ik ga niet zo graag zonder make-up de deur uit. Oeps!



Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja, het was niet echt serieus. Maar ik heb toch een serieuze klap gekregen. Dat was de enige keer dat zoiets gebeurde.

Wat is een turn-on?
Het klinkt misschien heel raar, maar ik heb iets met armen en handen. Als ik een man met mooie armen zie, dan durf ik wel eens een tijdje te staren. Maar een mooie glimlach en twinkelende oogjes vind ik ook mooi.

Wat vind je een afknapper?
Iemand die niet fris ruikt, of veel te veel parfum gebruikt. Mijn arme neus.

Wat is de rede waarom je een blog/YouTube kanaal bent gestart?
Mijn blog ben ik gestart omdat ik heel erg graag schrijf en omdat ik een medium zocht om mijn schrijfsels toch te delen. En een YouTube kanaal ben ik gestart omdat me dat wel leuk leek. En omdat het wel bij mijn opleiding past.

Heb je angsten?
Ja, best wel veel eigenlijk.

Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik was weer niet geslaagd voor mijn rijexamen en dat deed best pijn. Zeker omdat ik al mijn geld in mijn rijlessen heb gestopt. Ik mag door de nieuwe regeling van 2014 alleen nog maar met de rijschool rijden, want mijn theoretisch rijbewijs is nog geen 3 jaar vervallen.

Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Telt een kat ook? Want da’s de enige waar ik dat tegen zeg. Voor de rest moet het jaren geleden zijn dat ik dat nog eens tegen een persoon zei.


Wat is de betekenis achter de naam van je blog/ YouTube kanaal?
Ik schrijf al sinds mijn 11e verhalen en nog allerlei andere dingen. En ik heb schrijven altijd geassocieerd met veren. En toen het tijd was om een naam te kiezen voor mijn blog, tja toen kwam er ‘Writing With A Feather’ uit! En mijn YouTube kanaal heeft dezelfde naam.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik ben nu ‘Beauty’ van Miss Lipgloss (Cynthia) aan het lezen. Nu ja, ik ben er in begonnen en heb nog niet verder gelezen. En zo liggen er nog twee andere boeken, waar ik in begonnen ben maar die nog niet uit zijn.

Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik heb gisteren nog een aflevering van Lie To Me gezien. Dankjewel Netflix!

Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn broer. Iets over wat we gaan eten.

Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die jou een bericht heeft gestuurd?
Dat was via FB met Debora. En ik denk toch wel dat ik Debora mijn beste vriendin kan noemen.

Wat is je favoriete eten?
Ik eet zo graag pasta! Maakt niet uit wat!


Waar wil je nog graag naartoe?
Ik zou overal nog graag naartoe gaan. Ik wil de hele wereld zien!

De laatste plaats waar je was?
Aarschot.

Heb je een crush?
Nee.

Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Pfff, kan ik me niet meer herinneren. Wel mensen op de wang begroeten, maar voor de rest. (Wat een zielig persoon ben ik toch eigenlijk!)

Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik weet niet. Ik hou wel van rode veters, dus aardbei waarschijnlijk!

Welke instrumenten speel je?
Geen. Ik heb wel een poging gedaan om gitaar te leren spelen en tijdens mijn opleiding voor leerkracht lagere school moeste wel leren piano spelen. Maar aangezien ik gestopt ben, heb ik sindsdien mijn keyboard niet meer aangeraakt. Misschien moet ik die toch maar weer eens onder het stof uit halen.

Wat is je favoriete sieraad?
Ik hou wel van mijn nieuwe ringen en oorbellen die ik gekocht heb. Ik draag ze tegenwoordig iedere keer als ik naar buiten ga!

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Winkelen. Ik sukkel nog steeds met mijn enkel (zwaar verstuikt een maand geleden), dus sporten zit er voorlopig niet in.

Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
‘Immortals’ van Fall Out Boy. Ik ben namelijk helemaal gek van de film ‘Big Hero 6’.



Wat is je favoriete openingszin?
Goh, ik heb er niet echt eentje. Maar ik denk wel dat als iemand een enorm grappige (niet al te seksistische) openingszin op mij zou gebruiken, het ijs meteen gebroken zou zijn.

Heb je die openingszin al eens gebruikt.
Nog nooit een gebruikt eigenlijk.

Wanneer was de laatste keer dat je nog eens heb gechillt?
Gisteren eigenlijk nog. Naar muziek luisteren, beetje schrijven, beetje lezen,… heerlijk!

Aan wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem wilt doen en hem nog niet gedaan heeft. Debora mag hem van mij ook wel doen ;)

0 reacties:

Een reactie posten