woensdag 1 oktober 2014

Gelukkige verjaardag!

Er is er één jarig hoera, hoera! Dat kan je wel zien dat ben ik! Jep, het is vandaag 1 oktober en dat wil zeggen dat het vandaag mijn verjaardag is. Vandaag blaas ik 23 kaarsjes uit (figuurlijk dan, want zoveel kaarsjes heb ik niet!).

Vandaag is het een drukke dag voor mij en dat is jammer genoeg niet omdat ik allerlei leuke dingen gepland heb voor mijn verjaardag. Nope, vandaag is namelijk de eerste radio-uitzending van 'mijn' redactie en daar ben ik toch een beetje zenuwachtig voor. Ook moet ik nog een beetje gaan 'voxpoppen' voor een opdracht en dat kan ook een tijdje duren. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind! Ik heb niet voor niets radio gekozen, niet waar?

Ik weet niet zo goed wat er nog gaat gebeuren als ik thuis kom. Er wacht in ieder geval een cadeautje op mij van mijn broer en zijn lief! Ze zijn er heel nieuwsgierig over en het enige wat ze er over konden zeggen was: "Ik weet niet of je het leuk gaat vinden, maar het is in ieder geval wel schattig!" Ik ben benieuwd!

Zondag ga ik naar Debora (van PinkSummerHappiness) en gaan we samen een filmpje opnemen, dus daar kijk ik al heel erg naar uit! Da's ook een beetje mijn verjaardag vieren. Wat er ook zeker aankomt is een familiefeestje, maar ik weet nog niet voor wanneer dat is.

Ik ben trouwens niet alleen jarig, mijn mama is ook jarig! En zij komt vandaag terug van haar twee weken durende vakantie in de UK.

Zo, ik ga nog een beetje genieten van mijn verjaardag, want je viert het toch maar één keer per jaar hé!

1 opmerking:

  1. Gelukkige verjaardag Danaaaaaaaaaa! Maak er een knotsgekke fantastische dag van! Robin

    BeantwoordenVerwijderen