woensdag 15 oktober 2014

Shoplog // Lush

Als je beautyblogs volgt kan je er bijna niet onderuit, de Lush kerstcollectie is er weer! En omdat mijn bus ‘Snowfairy’ al een tijd leeg is, besloot ik de Lushwinkel in Antwerpen snel eens binnen te glippen.


Ik ging binnen om te kijken of ‘Snowfairy’ in de winkel was en om dan eventueel een fles mee te nemen. Maar sinds Lush naar hun nieuwe pand is verhuisd in Antwerpen, ben ik er nog nooit binnen geweest. Wat groot! En zoveel spullen. En het rook allemaal zo lekker! Zoals je kan zien is het niet bij ‘Snowfairy’ alleen gebleven. En het ergste van al… Ik ben de dag nadien teruggegaan! Oeps!
Een fles van 500g, daar kom ik wel een tijd mee toe!
Dit kocht ik de eerste keer. Natuurlijk een grote fles ‘Snowfairy’, zo kom ik zeker een hele tijd toe! En omdat ik er toch was, besloot ik ook nog naar andere spullen te kijken.


Naast ‘Snowfairy’ stonden de flesjes witte douchegel, ‘So White’. Ik ging even snuffelen en werd blij van de geur: appeltjes! Ik nam een klein flesje mee, omdat ik toch al die grote fles ‘Snowfairy’ had.


Vooraan in de winkels stonden de shampoos en ik was eigenlijk heel benieuwd. Want hier en daar hoor je mensen enorm enthousiast zijn over die shampoos in potjes. Maar wat raar! Ik las de beschrijvingen op de potjes en besloot toch maar een pot ‘Big’ mee te nemen. Hoewel de textuur er enorm raar uitziet, ruikt hij heel lekker en belooft hij veel volume in mijn haar. Kan niet slecht zijn!


Die avond testte ik meteen ‘Big’ en ‘So White’ uit. Het was een beetje raar, om mijn haren met ‘Big’ te wassen. Hij heeft namelijk een rare textuur en er zitten grove stukken zout in. Maar wat een goeie shampoo! Ik ben echt blij! Maar waar ik echt heel erg van schrok was van ‘So White’. Wat een geur! Hij rook al erg lekker in de winkel, maar zodra ik hem in mijn douchepuff deed kwam die geur echt tien keer harder door. In één woord: wauw! Ja, daar moest ik een grotere fles van hebben.

Dus, die avond bladerde ik nog eens door de online catalogus van Lush, om te kijken of er nog enkele producten interessant zouden zijn voor mij. En de dag nadien stapte ik weer Lush binnen om aan potjes en flesjes te gaan snuffelen.




Als eerste liep ik resoluut naar het schap waar ‘So White’ stond. Ik nam meteen een groter flesje en wandelde toen weer naar de ander potjes en flesjes.





Omdat ik een shampoo had gekocht, besloot ik ook een conditioner van Lush te kopen. De ‘Big Solid Conditioner’ klonk goed, zeker omdat ik ook net de shampoo ‘Big’ had gekocht. Ik kocht wel maar een stukje van 100gr omdat ik nog nooit met een vaste conditioner heb gewerkt. En als het wat tegen zou vallen, zou ik niet met zo’n gigantisch stuk zitten. Nu heb ik het ondertussen al gebruikt en ik moet zeggen, het is wennen. Maar hij ruikt enorm lekker en ik heb wel het gevoel dat mijn haren zacht en verzorgd aanvoelen.



Ik kocht ook nog een potje shampoo. ‘Curly Wurly’ deze keer. Ik heb namelijk krullen en hij ruikt ook zo lekker naar kokos. Nu vond ik de textuur van ‘Big’ al heel raar, maar deze is toch ook nog wat anders! Hij is hard en je voelt heel erg de stukjes kokos. Ook deze shampoo heb ik getest en ik moet zeggen dat het wassen wat minder vlot ging dan met ‘Big’. Het schuimde niet zo, dus ik was bang dat mijn haren niet zo goed gewassen waren. Gelukkig is dat niet zo. Toch moet ik nog heel erg wennen aan deze shampoo.




Als tester kreeg ik een handcrème in vaste vorm mee, namelijk ‘Tiny Hands’. En hoewel het een tester is, wil ik er toch iets over schrijven. Want wat een leuke handcrème! Hij ruikt zo enorm lekker! Een handcrème in vaste vorm is wennen, maar ik moet zeggen dat ik hier erg enthousiast over ben. Hij laat mijn handen niet heel erg vettig achter en ja, die geur. Ik stond bij een aantal klasgenoten en ze vroegen zich af wat er zo lekker rook. Tja, mijn handen! Ja, hier koop ik zeker nog een volledige versie van. Maar eerst mijn testertje opgebruiken.



Ik had al eens bij Lush een aantal dingen gekocht, maar dat was een stuk zeep en een bus douchegel. Verder nooit echt iets anders. Gewoon omdat ik er niet aan gewend ben, want het zijn niet allemaal alledaagse producten. Ik bedoel een vaste haarconditioner! Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu de sprong toch heb durven nemen en die spulletjes allemaal heb gekocht. Ik ben heel erg tevreden en heb ook het gevoel dat ik echt schoon ben als ik de douche uit kom. Er zit niet nog een laagje op mijn huid, ik ben echt schoon! En mijn haren ook. Ja, Lush… Jullie hebben echt mijn hart veroverd, en mijn huid en mijn haren, haha!

0 reacties:

Een reactie posten