zaterdag 11 oktober 2014

Over sokken en een permanent printje

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik van ‘gekke’ sokken hou. Ik vind het leuk om mijn voeten, vooraleer ik ze in mijn schoenen stop, te voorzien van een leuk paar sokken. Dat kan in een felle kleur zijn, of met een leuk motiefje of met een schattige print. Ik hou nu eenmaal van leuke sokken! Mijn sokkenla zit dan ook overvol en ik koop er telkens weer bij.
Een selectie uit mijn veel te grote sokkenla
Onlangs nog ging ik langs bij New Look en zag ik ze weer hangen. De 3-paar-voor-5-euro sokken. En dan kan ik het gewoon niet laten. Dan moet ik sokken kiezen. Ik ging dan ook naar huis met niet drie, maar zes paar sokken. Allemaal voorzien van een leuke print of een lieve tekening.
Mijn permanente printje
Ik denk dat ik daarom ook zo graag mijn voeten wilde laten tattoëren. Aangezien mijn voeten altijd gehuld zijn in een leuk printje, vooraleer ik ze in mijn schoenen stop. Wilde ik natuurlijk ook dat mijn voeten van een mooie tekening waren voorzien als ik open schoenen zou dragen. Eigenlijk een permanente print op mijn voeten!

Ja, ik hou van gekke sokken! Niet alleen van mijn vervangbare, maar ook van mijn permanente printje.

0 reacties:

Een reactie posten