maandag 13 oktober 2014

Bestelling // Boozyshop


Begin september bestelde ik bij Boozyshop enkele dingen en die unboxing video hebben jullie al gezien. Maar ik vergat nog een aantal dingen en bestelde een aantal dagen nadien nog wat spullen. Die doos kreeg ik afgelopen week pas binnen! Daarom een kleine shoplog voor jullie.


Ik plaatste deze bestelling een paar dagen na mijn andere bestelling, maar ik moest er toch tot vorige week op wachten. Dat komt door dat grote roze ding!



Mijn 2X Sigma Spa Brush Cleaning Glove. Als je iets van Sigma bestelt, moet dat meestal eerst gereserveerd worden. Alles wat je daar nog bij besteld blijft liggen tot je reservering binnen is.

Ik kocht deze handschoen omdat ik veel goeie dingen erover had gehoord. En kwasten wassen is echt niet één van mijn favoriete bezigheden. Ik schrok wel toen ik zag dat mijn handschoen er niet uitzag als een gewone handschoen! Hij had namelijk twee duimen! En eigenlijk is dat echt wel super handig! Je kan hem dus van hand wisselen, zonder dat je hem moet omdraaien. Echt heel handig, die twee duimen!


Ik heb hem nog niet echt heel erg goed getest, alleen even snel met vier kwasten maar ik was er wel zeer over te spreken! Wat een handig ding om te hebben. Hij kost wel een beetje en je hebt hem eigenlijk niet echt nodig om je kwasten te wassen, zonder gaat ook. Maar als je wilt dat het allemaal iets sneller gaat, dan is die handschoen wel erg handig! Hij kost €39,95.

Verder kocht ik nog een aantal dingen van Sleek. Twee Pout Paints en een blush.


Ik kocht de kleuren ‘Peechy Keen’ en ‘Milkshake’. Ik heb alleen nog maar de laatste gebruikt en ik moet zeggen dat ik toch nog erg moet wennen aan de manier van aanbrengen. Je hebt heel weinig nodig, maar toch heb ik het gevoel dat ik nog niet genoeg gebruik. Daar zal ik dus nog een beetje mee moeten oefenen, maar ik kan wel al zeggen dat ik blij ben met de kleuren. Ze kosten per stuk €6,95.




En de blush kocht ik natuurlijk in de kleur ‘Rose Gold’. Ik heb zo veel bloggers er lyrisch over zien schrijven en ik was zelf erg benieuwd. Ik moet zeggen, wauw! Wat geeft die kleur mijn wangen een mooie glow! Het is me vandaag nog maar pas opgevallen, en ik heb hem nochtans al een paar dagen gebruikt. Ik ben echt blij met deze blush! Hij kost €5,45.


Ja, ik ben blij dat Sleek stilaan mijn collectie aan het binnensluipen is. En ik ben er zeker van dat er nog een aantal producten van het merk zullen bijkomen. Maar ik ben ook blij met mijn Sigma handschoen, ook al moet ik hem nog echt gaan gebruiken!

0 reacties:

Een reactie posten