vrijdag 29 augustus 2014

Update Post

Gisteren kwam een video online met een update voor mijn YouTube-kanaal. Maar ik heb ook een soort update voor mijn blog. Lees verder, dan kom je te weten wat er allemaal nog gaat gebeuren.


Allereerst komen natuurlijk alle video's van mijn YouTube-kanaal ook hier online. Zoals ik al zei in de video komen er namelijk een aantal leuke filmpjes die jullie misschien ook interessant zullen vinden. Dan heb ik het vooral over een 'Favorieten van de zomer' of een 'Get Ready With Me'. Maar het gaat nu vooral op de posts die er komen en daar ga ik het nu ook over hebben.



Wreck This Journal Wednesday komt er zeker en vast aan, beloofd. Ik heb nu tijd en kan enkele posts vooruit schrijven, wat wil zeggen dat ik zeker een aantal woensdagen toekom. Verder wil ik ook nog enkele posts over mij persoonlijk online gooien en dan heb ik het niet over de 50 Random Facts postjes (deel twee komt trouwens morgen online, sorry voor het lange wachten!).


Een update over mijn Day Zero Project komt ook online, aangezien er een aantal puntjes kunnen worden afgestreept en bij enkele puntjes kan ik weer een update geven. 

Misschien dat ik een soort van Look of the Week kan online gooien, in plaats van random At The Moment postjes. Maar dat moet ik nog bekijken.


Ik ben ook van plan om Instagram Edition weer nieuw leven in te blazen. Niet alleen om jullie een kijkje te laten nemen in mijn leven, maar ook om mezelf te verplichten om meer foto's te nemen. Misschien kan ik zelf 100 happy day's gaan doen en die foto's online gooien, we zien wel.

Verder zul je ook merken dat de foto's (hopelijk) beter zullen zijn, aangezien ik mijn nieuwe fototoestel heb. Ik moet er nog mee leren werken, dus in het begin zal ik vooral op de automatische stand fotograferen, maar zodra ik mijn toestel wat beter ken, zullen de foto's nog beter worden.

Zo, ik hoop dat ik jullie (en mezelf natuurlijk ook) een beetje heb warm gemaakt. Morgen komt dus 50 Random Facts en vanaf dan iedere week minstens een leuk postje. Tot dan!

0 reacties:

Een reactie posten