woensdag 13 augustus 2014

50 Random Facts About Me - Deel 1


Ik vind het zelf altijd leuk als bloggers iets persoonlijks schrijven, iets over zichzelf. Daarom dat ik het zelf ook maar eens een keertje doe. Ik heb besloten om vijf weken lang jullie 10 random facts over mezelf te vertellen: 50 random facts about me! Vandaag zijn de eerste 10 aan de beurt.

#1 Ik heb 1 oudere halfzus (waar ik nooit over praat), 1 jongere broer en 1 jongere halfbroer. Ik heb ook 1 stiefzus en 1 stiefbroer gehad.


#2 Ik studeerde af van de middelbare school in 2009, wat wil zeggen dat ik al 5 jaar aan het studeren ben, waarvan 3 jaar Journalistiek.


#3 Hoewel ik nu heel erg van lezen hou, is dat niet altijd zo geweest. In het vierde leerjaar had ik namelijk een soort van leesachterstand. Daardoor moest kreeg ik altijd een boekje mee van de lerares en moest ik iedere avond hardop een hoofdstuk voorlezen.


#4 Ik heb ooit (lees 1e middelbaar) saxofoon gespeeld bij de fanfare. Niet lang, een half jaartje maar ofzo. Ik wilde graag een muziekinstrument bespelen en toen werd dat saxofoon. Wegens te weinig tijd en geen zin meer ben ik er mee gestopt.


#5 Ik heb een gat in mijn hand. Om de een of andere reden kan ik gewoon niet sparen. Telkens wanneer ik geld heb, moet dat altijd op. Nu heb ik een maand gewerkt en nog voor ik mijn loon had, had ik het al volledig uitbesteed in mijn hoofd.


#6 Ik zit al sinds mijn 12 jaar met een verhaal in mijn hoofd waar ik sinds een drietal jaar nu serieus mee bezig ben. Ik ben er niet al drie jaar echt mee bezig, maar ik heb er stukje bij beetje aan gewerkt. Op dit moment begin ik er echt in te komen!


#7 Toen ik 14 jaar was had ik een hekel aan de kleur roze. Ik vond dat zo’n meisjeskleur. Nu ben ik helemaal omgeslagen en kan ik roze zelfs één van mijn lievelingskleuren noemen.


#8 Ik eet heel erg graag kaas. Pizza met vier kazen, pasta carbonara, pasta met kaassaus, kaus in mijn omelet, kaas kaas kaas! En ik ben niet eens een Nederlander (haha, flauwe mop).


#9 Ik kon vroeger heel erg snel verliefd worden. Gewoon ineens en het erge was dat dat dan meestal iemand bekend was. Puberteit zeker?


#10 Ik heb drie tattoo’s en twee piercings en daar komen er zeker nog bij! Het is alleen nog een kwestie van sparen (haha!) en nadenken over wat ik nu precies wil, want ik heb wel genoeg ideetjes in mijn hoofd zitten hoor.

0 reacties:

Een reactie posten