zaterdag 9 augustus 2014

Let's Play The Sims 3 // Aflevering 2 - Eerste dag

Hè, wat? Zie ik dat nu goed? Plaatst Dana nu twee berichtjes op 1 dag?! Ja dat hebben jullie goed gezien! Vandaag niet 1 maar 2 berichtjes online! Nu ja, je moet van dit berichtje niet te veel verwachten hoor, want het is een video!



Je ziet het goed, aflevering 2 van mijn Let’s Play staat online en die kon ik natuurlijk niet vergeten te delen op mijn blog. Voor diegenen die aflevering 1 nog niet gezien hebben (of voor diegenen die effe een opfrisbeurt nodig hebben), die video kan je hier vinden. Nu moet ik er wel even bij zeggen dat tijdens het exporteren er iets mis is gegaan, waardoor de kwaliteit veel minder is dan mijn vorige video, maar de volgende keer is alles weer tiptop in orde! In ieder geval, veel kijkplezier!

0 reacties:

Een reactie posten