zaterdag 30 augustus 2014

50 Random Facts About Me - Deel 2


Twee weken geleden lazen jullie de eerste tien random facts over mezelf. Een aantal dingen zullen sommigen onder jullie al geweten hebben, maar misschien hebben jullie ook dingen gelezen waar jullie totaal nog niks van af wisten. Ik hoop dat ik jullie deze week ook kan amuseren met de volgende 10 ramdom facts!

#11  Mijn beste vriendin werd mijn beste vriendin op 1 oktober 2003, mijn verjaardag. Ze vond het namelijk zo ongelooflijk zielig dat ik een inenting kreeg op mijn verjaardag!

#12  Ik ben al 8 keer in mijn leven verhuisd. En ik heb al in drie verschillende dorpen/steden gewoond. Ik hoop dat de volgende keer dat ik verhuis, het wel de laatste keer zal zijn!


#13  Ik slaap het liefste op mijn buik, of half op mijn buik, half op mijn zij. Ik weet niet waarom, maar ik kan gewoon niet in slaap vallen als ik op mijn rug lig.

#14  Mijn favoriete vakantieplek is (tot nu toe) Texel! Het klinkt zo dom, maar ik kan zo ontspannen daar en ook gewoon heel erg genieten. Wie weet kom ik ooit nog wel een vakantieplek tegen die ik leuker vind dan het Waddeneiland.

#15  Eén van mijn favoriete bezigheiden is Let’s Plays en Walkthroughs van spelletjes bekijken op YouTube. Nu ben ik er wel een moeilijke in, ik hou er bijvoorbeeld niet van dat er gepraat wordt bij bepaalde spelletjes. Maar toch zijn er ondertussen al een aantal YouTubers waarvan ik het wel kan verdragen dat ze praten tijdens het spelen!

#16  Ik lust geen koffie en ook geen thee. Ja, ik weet het, hoe kan ik in godsnaam geen koffie/thee drinken? Hoe word jij wakker ’s ochtends?! Hoe ontspan jij dan? Tja, ik lust het gewoon echt niet. Ik drink veel liever een kop warme chocolademelk met een grote toef slagroom erop!


#17  Ik ben heel, maar dan ook echt heel erg slecht in Frans. Altijd al geweest eigenlijk, sinds de lagere school. Ik doe dan ook al voor de derde keer het vak opnieuw (oeps!) en ik vind dat best gênant.

#18  Ik vind het altijd leuk als mijn haren pas gewassen zijn, maar ik vind het wassen op zich niet leuk. Het is altijd een heel proces om ze te wassen, vooral het kammen ervoor. Sinds ik mijn Tangle Teezer heb, gaat het al wat beter maar ik vind het nog steeds niet leuk.

#19  Ik hou ongelooflijk veel van mijn kat Othello, zo erg zelfs dat ik er soms van moet huilen (dramaqueen). Ik kan uren naar hem kijken, vooral als hij zo lief ligt te slapen. Ah, ik hou gewoon van katten!

#20  Ik had tot voor kort nog nooit echt naar Jersey Shore gekeken. Ik zeg tot voor kort, omdat ik seizoen 1 en 2 gratis kon kijken op de Digibox. Mijn broer zette seizoen 2 op een dag op en ik ben blijven kijken. We zijn nu bezig aan seizoen 1 (ja, lekker tegendraads) en zodra we een manier vinden om de overige seizoenen gratis te kunnen bekijken via de tv, gaan we dat dan ook meteen doen!

Hier zijn eindelijk facts 11 tot en met 20! Volgende week komen nummer 21 tot en met 30, dus hou dan zeker mijn blog in de gaten als je nog meer weetjes over mij te weten wilt komen!

0 reacties:

Een reactie posten