zaterdag 9 augustus 2014

Een voorproefje van mijn nieuwe speeltje!

Dinsdag kregen jullie in mijn shoplog te zien wat ik allemaal gekocht had met mijn zuurverdiende centjes. Natuurlijk heb ik niet alles opgedaan, dat zou wel heel weinig aankopen zijn geweest! Nee, er staat nog een groot deel van mijn geld (meer dan de helft) opzij voor mijn grootste aankoop van deze zomer. En hoewel ik het speeltje nog niet in mijn handjes heb, wilde ik het wel al met jullie delen!


Kijk! Een openklapbare touchscreen!

Tadaa, hier is hij dan, mijn nieuwste speelgoed. Een spiegelreflexcamera, de Canon EOS 700D meer bepaald! Ik wil al heel erg lang een goed fototoestel en het is ook gewoon heel erg makkelijk voor wat ik allemaal doe. Voor mijn opleiding is het handig, als ik foto’s moet maken hoef ik dus nooit meer een toestel te lenen op school. Voor mijn latere job, als ik alleen op pad moet heb ik mijn eigen camera. Maar ook gewoon voor mijn hobby’s! Deze blog zal veel mooiere foto’s krijgen (van zodra ik weet hoe het toestel werkt natuurlijk, haha!), maar ook ga ik het toestel gebruiken om mijn YouTubepraatvideo’s te filmen, waardoor ook die weer een mooiere kwaliteit krijgen. En gewoon ook om heel erg mooie foto’s te nemen als ik eens op uitstap ben. Kortom een aankoop waar ik erg van kan genieten.

Zoals ik hierboven al zei, heb ik mijn camera nog niet. Aangezien het een heel erg populaire camera is, was hij in de winkel waar ik raad ben gaan vragen jammer genoeg uitverkocht. “Waarom koop je hem dan niet in een winkel waar ze hem wel hebben?” hoor ik jullie denken. Wel, ik ben ook in een andere fotowinkel geweest en daar hadden ze hem wel, maar de manier waar ik daar behandeld werd vond ik niet zo leuk. Ik vertelde wat ik graag wilde hebben en wat mijn budget was en ze bekeken me alsof ik hen vroeg of ik de maan kon kopen en of ze hem ook nog eens voor me wilde inpakken!


Nee, waar ik mijn toestel nu gereserveerd heb (Foto Konijnenberg in Turnhout, trouwens!) waren ze zo ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd en zeiden dat mijn budget eentje was dat goed uitgerekend was en waar ik nog vrij veel speling mee had. En dat kan je zien op mijn ‘bestelformulier’! Ik heb nog ongeveer 100 euro over, wat wil zeggen dat het statief dat ik in de eerste plaats heb laten vallen er met gemak nog bij kan!

Van zodra ik mijn speeltje heb zal ik er zeker iets van op mijn blog plaatsen! Maar tot dan moet ik nog een beetje geduld uitoefenen en verder werken met mijn ander fototoestel (wat overigens echt ook een super fototoestelletje is!).

0 reacties:

Een reactie posten