woensdag 20 juni 2012

Wreck This Journal #2


Ik heb al 8 maanden een Wreck This Journal, en hij ziet er nog helemaal niet ‘wrecked’ uit. Daarom werk ik iedere week een beetje aan dat leuke boekje, zodat het binnenkort (hopelijk) onherkenbaar is!

Deze week heb ik twee kleine opdrachtjes gedaan. Ik dacht, waarom niet. Kan geen kwaad, toch? Als eerste besloot ik de eerste pagina te doen. Daar moest je op verschillende manieren je naam moest schrijven. Had ik eigenlijk als eerste kunnen doen, maar ja. Ik beschouw het als een opdrachtje.


Zoals je kan zien heb ik het een beetje fout gedaan. Maar, who cares? Mijn boekje, mijn regels. En ik heb het niet fout gedaan!

De volgende opdracht was: ‘Tear strips, rip it up’. Nu zijn ze nog wit, maar ik denk wel dat ik (als ik daar zin in heb) een beetje ga kleuren en knutselen. Een beetje kleur in dit boek, want het ziet er nog zo wit uit!


Het resultaat. Allemaal reepjes papier. Niet helemaal eruit gescheurd natuurlijk, want dat was niet de bedoeling!


Volgende week weer 1 of 2 opdrachten, ligt eraan waar ik zin in heb! En als jullie zelf een bepaalde opdracht willen zien, laat een reactie achter!

Liefs, Dana

0 reacties:

Een reactie posten