woensdag 13 juni 2012

Wreck This Journal #1



Ik heb een Wreck This Journal! Voor mijn verjaardag gekregen. En dat was 8 maanden geleden.. En hij ziet er nog steeds als nieuw uit… Schaam


Hier moet dringend iets aan veranderen. Zo’n Wreck This Journal hoort er niet perfect netjes uit te zien. Die moet vuil en vies en ‘wrecked’ zijn! En zo ziet hij er helemaal niet uit. Verschrikkelijk eigenlijk. Ik wilde namelijk al een hele tijd dit boekje hebben, ik was er helemaal klaar voor om alle opdrachten uit te voeren. Ik was zelfs bang dat als ik het zou krijgen, ik alles meteen zou doen. Niet dus. Ik kreeg hem en deed er gewoon niks mee.


Nu vertelde ik gisteren dat ik me deze vakantie ging bezig houden met allerlei projectjes. En volgens mij komt mijn ‘Wreck This Journal’ erg in de buurt van allerlei projectjes, lijkt mij. Daarom heb ik besloten om iedere week 1 opdrachtje te doen en dat dan ook op mijn blog te plaatsen. Waarom maar 1 opdracht? Omdat ik dan langer kan genieten van het ‘wrecken’ van mijn ‘journal’.

Bij deze begin ik dus al maar bij 1 opdracht. En laten we makkelijk beginnen, want zo’n spiksplinternieuw boekje vernietigen is toch wel een beetje moeilijk voor iemand als ik. Dus bij deze, opdracht 1!

‘CRACK THE SPINE’





Dat ging wel goed denk ik… Op naar de volgende opdracht!!!

Liefs, Dana

2 opmerkingen:

  1. Oooh :o ik ga iets even schandaligs vertellen :$ heb nog maar 2 opdrachtjes in mijn Manual of accidents and mistakes gedaan. Schaam schaam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha :D Debora! Schandalig ^^
      Dan moeten we samen maar aan onze boekjes werken hé!

      Verwijderen