maandag 2 juli 2012

Dana's Life

Oké, ik ben echt niet goed in het bijhouden van deze blog. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om mijn best te doen. Hmpf. Meer mijn best doen zeker? Toch op z’n minst twee keer per week een berichtje plaatsen. Dat moet lukken denk ik. Maar goed, deze week had ik het toch wel druk, dus ik heb een excuus!


Maandag heb ik niets gedaan, toegegeven. Maar, ik heb vakantie en het zou mijn laatste rustige dag worden. Dus heb ik ervan genoten. Dinsdag moest ik namelijk mijn camera en statief gaan halen om te filmen. Ik had namelijk een zeer slechte score op mijn vak TV en zou minstens een 14 moeten halen op het vak Radio om geslaagd te zijn op mijn vak ‘Audiovisuele Media’. En daar hoopte ik al niet op, dus ging ik al maar filmen voor mijn ‘herexamen’ TV. Want, donderdag moest ik een hele dag op school zijn, vrijdag ging ik helpen op Rock Werchter en in het weekend kan ik helemaal niet naar school. Dus, ik ben dinsdag en woensdag heel braaf een hele dag gaan filmen.


Woensdag was toch een stressy dag voor mij, aangezien ik mijn punten kreeg. Spannend. Want ik kwam te weten hoe slecht of hoe goed ik het gedaan had. En hoeveel herexamens ik zou moeten doen in augustus. Normaal gezien kwamen de scores om 12u online. Niet dus… Het heeft tot half zes geduurd voor de punten online kwamen. En ik zweer het je, tegen dan was ik helemaal kapot. Hoofdpijn, moe, geen fut meer. Verschrikkelijk. En toen kreeg ik mijn rapport. En dat viel zeer goed mee. En wat bleek ook. Ik had een 13,2 gehaald op Radio. En ze hebben me een 10 gegeven voor het vak Audiovisuele Media. Met andere woorden. Ik was voor niets gaan filmen! Nu ja, voor niets. Ik moest maar eens gebuisd zijn, dan had ik mijn beeldjes toch!

Maar goed, uiteindelijk moet ik 5 herexamens gaan doen in augustus. En dat valt allemaal wel goed mee. Als je begint te tellen hoeveel examens ik dit academiejaar heb afgelegd. Dan zijn 5 herexamens echt wel oké. Maar, jammer genoeg zijn het 5 toch wel zware vakken. Economie, Filosofie, Recht, Nederlands en Gedrukte Media. Allemaal zeer belangrijke vakken. Dus, ik ga vanaf vandaag beginnen met studeren voor deze vakken. Want dan kan ik in september fijn aan mijn tweede jaar beginnen!


Zoals ik al zei ging ik vanaf vandaag studeren. Maar vandaag is ook mijn eerste werkdag! Ik werk de hele maand juli bij Citibank. Mijn mama werkt er ook dus dan kunnen we samen naar daar gaan. Behalve op vrijdag, want dan is ze thuis. Ik hoop dat ik na zo’n werkdag nog genoeg fut over heb om te studeren, want anders gaat het moeilijk worden. Maar goed, dat weet ik vanavond pas!

Over Rock Werchter vertel ik een andere keer wel. Want dat is nogal een verslag hoor. Niet moeilijk, ik was er van 10u ’s ochtends tot 2u ’s nachts!

Liefs, Dana

1 opmerking:

  1. Hele mooie blog! K vind je lay-out erg mooi!
    Misschien enkele opmerkingen, je zinnen zijn zo kort en dat leest niet vlot. Maar daarom heb je deze blog, een goede manier om te groeien!
    Keep up the good work ;)

    BeantwoordenVerwijderen