vrijdag 15 juni 2012

Verveling... Of toch niet?

Bron

Ik zit nu al bijna een week thuis, vrij als een vogeltje. Ik kan doen wat ik wil, heb alle tijd van de wereld. Ik heb een laptop met spelletjes, beneden staan een Wii en een Playstation 3. Genoeg dingen om te doen. En toch hang ik de hele dag achter mijn computer 9gag, tumblr, Twitter en Facebook te checken. Met andere woorden, ik verveel mij.


Eigenlijk is het best wel erg. Tijdens de examens zit je te dromen over dingen die je allemaal zou kunnen doen als je geen examens had. Gaan winkelen, lezen, spelletjes spelen, wandelen, schrijven, noem maar op. Dat had ik ook allemaal. Er ontstonden wilde plannen in mijn hoofd. Ik keek echt uit naar mijn vakantie. Nu is het vakantie en ja, ik doe niks. Ik zit achter mijn laptop. En op zich is dat ook wel leuk, maar eigenlijk is dat niet de manier waarop ik mijn vakantie wil doorbrengen. Gelukkig voor mij komt er snel verandering in mijn verveling! Thank God!

Gisteren ben ik namelijk met een vriend van me lekker iets gaan drinken. Geen alcohol voor mij (dieet, remember?) maar dat hoeft ook niet. Een paar uurtjes wat praten over van alles en nog wat. En dat kan deugd doen, geloof me.

Vandaag ga ik lekker naar Antwerpen met een vriendin (Essy). Ik heb haar al super lang niet gezien en kijk er dan ook heel erg naar uit haar weer terug te zien. Ik weet niet hoe lang we daar blijven, hangt er vanaf. Waar het vanaf hangt lezen jullie morgen wel! In ieder geval wil ik een paar winkeltjes doen. Ik wil kijken welke maat ik nu heb, aangezien ik toch een pak kilo’s kwijt ben. Misschien vind ik wel iets leuk om deze zomer te dragen. Een kleedje, who knows? Een riem in ieder geval, want mijn broeken zakken af! Haha.



Maandag heb ik afgesproken met mijn beste vriendje Lorenz. Ik heb hem al een hele tijd niet gezien, dus ben ik heel blij dat we eindelijk allebei weer eens tijd hebben. Ik blijf een hele namiddag bij hem. In die tijd gaan we bijpraten over van alles en nog wat, maar we gaan ook ‘werken’. We gaan namelijk ons cadeautje bespreken voor nog een ander lief vriendinnetje van mij (ons). Karolien is namelijk jarig en natuurlijk moeten we haar dan een super leuk cadeau geven. We hebben iets creatiefs in gedachten en ik hoop dat ze het mooi gaat vinden. Verder ga ik maandag ook nog naar mijn dieet consulente. De laatste keer terwijl ik in fase 1 zit, jippie!

Mijn lieve vriendjes, Lorenz en Karolien

Dan gaat het een hele tijd stil zijn vrees ik. En ik hoop maar dat mijn verveling niet terug gaat toeslaan, want dat is niet fijn. Toch heb ik genoeg dingen in mijn hoofd om te doen. Ik moet ze alleen maar uitvoeren. Ik moet maar 4 dagen kunnen vullen trouwens, want dan komen er weer een aantal dagen aan die volgeboekt zijn. Daar vertel ik een andere keer wel over!

Liefs, Dana

2 opmerkingen: