woensdag 31 oktober 2012

Happy Halloween!


Happy Halloween iedereen! Vandaag is de dag dat iedereen zich verkleedt, liefst in iets engs, en de deuren afgaat om snoepjes. In Amerika althans, want in ons kleine Belgenlandje is Halloween nog niet zo ingeburgerd. In de US of A kijken kinderen reikhalzend uit naar ‘Fright Night’ en alle dingen die daarbij horen. Denk maar aan het pompoenen snijden, de enge decoratiestukken, alle kostuums die je in elke winkel die je binnenstapt tegenkomt en laten we alsjeblieft het snoep niet vergeten!


Ikzelf vind Halloween echt wel leuk, als je ziet hoe opgewonden de Amerikanen dan zijn en hoe de kinderen en hun ouders hun best doen om mooie kostuums aan te trekken. Toch doe ik zelf niets met Halloween. Ik ga geen enge films kijken, ik trek geen kostuum aan en ik doe ook geen knotsgekke en griezelige make-up op. Nope, voor mij is Halloween eigenlijk een doodgewone dag/avond waarbij ik in mijn zeteltje zit en een beetje tv kijk.

Maar ik wilde iedereen toch een fijne Halloween wensen, omdat nou ja, waarom ook niet? Dus, bij deze nogmaals:

HAPPY HALLOWEEN!

Liefs, Dana

1 opmerking:

  1. Beetje laat maar dank je wel ;)Ik vind trouwens dat je een erg leuke blog hebt! Ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen, hopelijk neem je ook nog eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen