zondag 25 januari 2015

Opgemaakt bij M.A.C.

Met Kerst kreeg ik van mijn mama twee paar Happy Socks en een bon van M.A.C. Met die bon kon ik mezelf laten opmaken door één van de make-up artists in de winkel. Maar ik vind dat zo’n zonde om me dan zo ongelooflijk mooi te laten opmaken en er dan niets mee te doen. Gelukkig ging ik afgelopen donderdag eten met mijn collega radiostudenten, onze lector en één van onze gastlectoren. De perfecte gelegenheid om naar M.A.C. te trekken en mezelf te laten opmaken.


Ziehier het resultaat. We besloten om een mooie smokey eye te maken in kleuren die mijn blauwe ogen zouden laten knallen. Als lipkleur hebben we even getwijfeld. Aangezien de ogen al zo donker waren, wist ik niet zo goed of ik nu ook voor een donkere lipkleur zou moeten gaan. Uiteindelijk besloot ik eens lekker ‘zot’ te doen en toch voor de donkere kleur te gaan!


Na een uurtje in de make-upstoel te hebben gezeten, mocht ik dan voor een bepaald bedrag spulletjes uitkiezen. Ik besloot om zeker en vast al het lippotlood (in de kleur 'Currant') en de lipstick (in de kleur 'Diva') te kopen. Wat een prachtige kleur is dat!
Ook koos ik voor een wenkbrauwpotlood. Normaal gezien werk ik niet echt met een potlood, ik ben meer van de poeders. Maar ik merkte de laatste tijd dat ik mijn wenkbrauwen niet donker genoeg meer krijg. En mijn make-up artist heeft perfect uitgelegd hoe ik het potlood moet gebruiken, dus ga ik er binnenkort mee aan de slag.


Als laatste kocht ik nog een paintpot in de kleur ‘Painterly’. De kleur is neutraal en kan ik voor verschillende dingen gebruiken. Niet alleen kan ik er mijn wenkbrauwen scherp mee aftekenen, ook kan ik hem gebruiken als oogschaduwbasis en als basis om te dragen als ik alleen een eye-liner op wil.

Ik was echt enorm blij met mijn look, vooral van mijn mooie smokey eye. Ik vond het zo’n zonde om hem die avond van mijn ogen te moeten doen. Zeker omdat ik weet dat ik hem waarschijnlijk nooit meer zelf zal kunnen namaken. Misschien als ik heel erg veel oefen, zal ik ooit misschien een mooie smokey eye kunnen maken!


0 reacties:

Een reactie posten