zaterdag 22 februari 2014

Day Zero Project: 'Done' #1

Mijn Day Zero Project is nu al een dikke maand bezig, maar hoe ver sta ik nu eigenlijk al? Welke dingen heb ik al gedaan, aan welke dingen ben ik aan het werken en welke dingen zijn nog toekomstmuziek? Hier dus de eerste update!

Om te beginnen, kan ik zeggen dat van alle 101 dingen ik al 2(!) heb kunnen afstrepen. Beiden waren vrij makkelijk te doen, maar toch ben ik trots dat ik ze heb gedaan.

Meneer French Toast 
Als eerste is er nummer 22 op de lijst: Buy a new handbag. Sommige mensen gaan zeggen dat dit eigenlijk niet telt als handtas, maar voor mij wel. Ik kan er mijn spullen in kwijt en ik kan het om mijn schouder hangen, een handtas dus. Ik zag hem vorige week in de etalage staan maar kocht hem niet. Een paar dagen later wilde ik hem toch en was hij weg. Gelukkig waren er nog twee in een andere winkel en de volgende dag kon ik kiezen. Ik koos voor Mister French Toast, omdat dat de tas was die ik van in het begin wilde! Hij kostte 8 euro (hij was eerst 13 euro!) en ik ben er super blij mee! De kans bestaat dat ik de andere ook ga kopen, als ze er nog is natuurlijk!

Zie je die mooie euro glinsteren?
Mijn tweede (en laatste) volbrachte taak is nummer 68: Cash in my change jar. Deze had ik eigenlijk al volbracht nog voor ik aan mijn project begon, maar ik heb gewacht tot er effectief iets werd ingestopt tijdens mijn project. En dat is deze week gebeurd! Aangezien nummer 1 op mijn lijst: Save 1 euro for every task completed is, moest ik dus voor nummer 22 een euro in het potje stoppen. En vanaf dat moment had ik dus echt geld in mijn change jar! Als ik er van af blijf en ik stop voor elke volbrachte taak een euro in mijn potje, kan dat toch hoog oplopen! Zeker als ik alles kan afwerken.

Verder zijn er een hoop dingen waar ik al mee bezig ben. Ze zijn ‘in progress’ zoals ze dat noemen. Op mijn lijst staan ondertussen twaalf dingen aangeduid als ‘in progress’, best veel dingen om hier nog allemaal uitgebreid te gaan bespreken. Daarom giet ik dat allemaal in een ander blogbericht, dat morgen online komt. Nog een beetje geduld dus en tot morgen!


0 reacties:

Een reactie posten