zondag 23 februari 2014

Day Zero Project: 'In Progress' #1


Gisteren postte ik al het eerste deel van mijn Day Zero Project update, met daarin alle dingen die ik al heb kunnen afstrepen. Vandaag zijn de opdrachtjes die ‘in progress’ zijn aan de beurt. Deel twee van mijn update!

We beginnen met nummer 1, die ik gisteren al kort aanhaalde. Nummer 1 is namelijk: Save €1 for every task completed. Sinds ik nummer 22 op mijn lijst heb kunnen afstrepen, is deze dus van start gegaan! Eigenlijk zou ik nog een euro in het potje moeten stoppen, maar op dit moment ben ik een beetje blut –oeps!- maar goed.

Enkele plaatsjes naar beneden zijn we bij nummer 5: Update my blog at least once a week. Hier moet ik nog een beetje aan werken, ik weet het. Maar vanaf deze week vlieg ik er weer in hoor. Beloofd! Vooral voor mezelf dan, omdat ik merk dat ik steeds minder schrijf. En dat vind ik best jammer, aangezien ik het zo graag doe! Dus bij deze: Dana, volgende week schrijf je gewoon weer een blogbericht!


Nummer 12: Read a book every month. Met deze moet ik dringend verder aan de slag! In januari kreeg ik met gemak een boek uit, nu gaat het iets minder. Ik ben namelijk bezig in het derde boek in de serie ‘Een lied van ijs en vuur’, deel een. Ik ben nog steeds niet op de helft en februari is bijna om! Dringend snel een dun boekje openslaan en in één ruk uitlezen, zodat de maand februari toch goed zit. Tegen maart krijg ik dat dikkere boek wel uit!

Hier combineer ik even twee nummers met elkaar, namelijk nummers 20 en 70: Get to my goal weight and maintain en Have a healty BMI. Ze hebben beiden met afvallen en gezonder leven te maken. Ik ben sinds enkele weken aan het Weight Watchen en probeer twee per week te gaan fitnessen. Dat Weight Watchen gaat mij vrij goed af, het sporten iets minder. Maar goed, ik doe mijn best. Ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar het gaat de goede richting uit en daar ben ik heel blij om.

Nummer 26 is één van de vele foto-opdrachten op mijn lijstje, namelijk: Take a photo of each task completed. En zoals je in mijn vorige post kon lezen ben ik al heel erg goed op weg, niet? Voor sommige dingen ga ik heel creatief moeten zijn, maar dat maakt deze opdracht des te leuker!



Nummer 42 is een heel grote opdracht: Graduate. Als het goed is kan ik deze in 2015 afstrepen, wat dichtbij! Volgend jaar studeer ik hopelijk af met een diploma Journalistiek en kan ik aan de slag in de media! Allemaal duimen voor mij!

Nummer 48 is een leuke: Watch 26 movies i’ve never seen starting with each letter of the Alphabet. Deze doe ik trouwens ook met boeken, dat jullie het even weten. Ik heb ondertussen al vier films gekeken: Bad Teacher, Frozen, Hope Springs, Monsters University en Thor: The Dark World. Nog 21 films te gaan dus, jippie! (Als jullie trouwens nog een leuke film weten die ik kan kijken, laat het weten via de comments!)

0 reacties:

Een reactie posten