vrijdag 19 juli 2013

Dana's Life - What happened in July?

Na alweer een halve maand blogstilte kom ik even snel met een update! Ik ben al enkele weken aan het werk en zit al ver voorbij de helft. Nog ongeveer anderhalve week werken en dan is het alweer augustus, wat gaat alles toch zo snel!

(Bron)
Op mijn werk moet ik een hele hoop dingen doen: klasseren, klachten inbrengen (ik werk namelijk op de klantendienst), klachten printen, brieven printen, rapporten afprinten, brieven in enveloppen stoppen en nog een hele hoop andere dingen. Tussendoor werk ik af en toe ook nog voor school, aangezien ik in augustus 3 herexamens moet afleggen. Als ik thuiskom ben ik meestal heel erg moe en doe ik amper iets voor school, dus moet het maar tijdens de werkuren, wanneer ik niets hoef te doen.

Ook zijn de eerste twee weekends van juli enorm druk geweest voor mij. Het eerste weekend ging ik op zaterdag naar Rock Werchter. Daar heb ik een hele dag vooraan aan het podium gestaan om toch maar Rammstein op de eerste rij te kunnen meemaken. Hoewel ik achteraf echt helemaal geradbraakt was, kan ik zeggen dat het het allemaal waard was. Hier zal ik zeker nog wel een blogpost aan wijden, veel te laat natuurlijk! Die zondag heb ik geslapen tot een uur of één in de namiddag, wat duidelijk laat zien hoe moe ik eigenlijk wel niet was.

Aan het werk achter de toog!
Afgelopen weekend was ook alweer volledig volgeboekt. Zaterdag werd ik om half elf verwacht op de festivalweide van Werchter. Ik had me als vrijwilliger aangeboden om te helpen op het festival TW Classic. Ik heb de hele dag (met natuurlijk pauzes!) gewerkt, mensen voorzien van hun geliefkoosde frisse pint of een verfrissend flesje water. Hoewel ik het enorm leuk vond, denk ik niet dat ik nog ga werken op een festival als het in shiften is. Moest ik een shift van 8 uur achter elkaar kunnen doen, zou alles beter meevallen. Het is niet de hele tijd: twee uur werken, twee uur zitten, twee uur werken,… Je raakt minder moe!

Zondag werd ik enorm vroeg wakker en raakte ik niet meer in slaap. Er bleef ook een vriendin slapen, die om een bepaald uur haar trein moest halen. Verder hadden mijn mama en ik ook een afspraak in Geraardsbergen (daarover meer in een ander blogbericht). En aangezien Geraardsbergen niet zo enorm dichtbij is, moesten we goed op voorhand vertrekken. Met het warme weer waren we bij thuiskomst zo ongelooflijk moe, dat ik meteen naar mijn kamer ben gegaan om op bed te gaan liggen!

Gelukkig verloopt alles vanaf nu rustiger. Op het werk gaat alles vlotjes en mijn weekends zijn niet meer volgeboekt. Dit weekend heb ik afgesproken met een vriend (en misschien ook nog een vriendin) om te gaan winkelen en daarna samen wat te gaan eten. Verder is het hier en daar in huis nog alles opruimen en een plaatsje geven. We willen voor augustus toch graag alles op zijn plek hebben, en dat heeft ook een rede (Diezelfde reden waarvoor we naar Geraardsbergen reden)! Maar daarover dus meer in een ander blogbericht.

Zo, dat was zo ongeveer in het kort uitgelegd wat er de afgelope dagen allemaal gebeurt is. Ik hoop wat minder moe te zijn de komende dagen, zodat ik meer voor school kan doen en ook veel meer blogberichten kan schrijven. Ik heb namelijk een hoop leuke ideetjes. In ieder geval, ik hoop tot gauw!


0 reacties:

Een reactie posten