woensdag 8 mei 2013

Dana's Life - Instagram Edition (April)

Net als velen heb ook ik een smartphone in mijn bezit. Je kan bijna zeggen dat ik er een beetje mee vergroeid ben geraakt, want ik kan niet meer zonder. Op die smartphone staat ook Instagram, een app die ik regelmatig gebruik. En waarom zou ik de foto’s die ik op Instagram zet niet met jullie delen? Iedere maand krijgen jullie van mij een Instagram post! Zo kunnen jullie een beetje meekijken in mijn leventje en wat ik allemaal doe. Vandaag een post over de maand april.

Eerst en vooral even mijn verontschuldigingen voor de late post. April is al een tijd voorbij en we zitten al meer dan een week in mei, dringend tijd voor de Instagram post van April dus!


Deze poster ligt al een tijdje in mijn kamer, maar ik hing hem nooit op. Op een dag vond ik dat die lege plek op de muur maar eens gevuld moest worden met mijn 4 favoriete boys uit Liverpool. Nu hangen ze daar mooi boven mijn bureautje en kan ik iedere dag naar ze kijken! How I love The Beatles <3

Zo zag ik er op 4 april uit. Ik moest die dag enkele dingen doen (lees: een brood gaan halen) en besloot maar eens een foto te nemen van mezelf. Hier draag ik trouwens de Stay Matt van Essence in de kleur Soft Nude. Ondertussen heb ik de kleur Velvet Rose ook in mijn bezit en ik ben er nog steeds heel tevreden over!

Nutella deed of Facebook een soort wedstrijd/actie. Als je snel genoeg was, kon je je naam invullen en kreeg je deze op een Nutella etiket gedrukt. Nu heb ik mijn eigen pot Nutella! En telkens als er dan een wijsneus zegt: “Staat jouw naam daar wel op?”, kan ik heel fier zeggen: “Jazeker wel!” Ondertussen heb ik de sticker nog steeds niet gebruikt, ik vind hem te mooi en wil hem niet verspillen, hihi.

Hier zie je één van mijn favoriete films/documentaires aller tijden. Zoals jullie weten ben ik een enorme The Beatles fan en toen ik deze film ooit in de tv-theek zag staan, moest ik hem gewoon kijken. De film duurde 3 uur en ik wilde hem meteen weer zien toen hij was afgelopen. Toen ik in de bibliotheek was, zag ik hem opeens staan en ik moest hem meenemen. Ik blijf hem geweldig vinden, die film!

 
Hier stond net een pan op het vuur met wat boter in. Mijn mama was die avond niet thuis, dus ging ik koken. Waarom ik een foto nam van de pan met alleen de boter weet ik niet. In ieder geval, we aten die avond pita en in de pan heb ik het vlees gebakken. En het was lekker!

Ik ben een rasechte simmer en kijk op YouTube regelmatig naar simmers die een dan The Sims spelen. AndrewArcade is daar één van. Buiten filmpjes op YouTube zetten, doet hij regelmatig ook een livestream. Op een dag besloot ik hem te volgen en hij volgde mij terug. Ik besloot er een foto van te maken, omdat ik gewoon zo blij was!

Iedereen kent ondertussen wel de app ‘Timehop’. Ook ik besloot deze eens te proberen en ik moet toegeven dat ik het best een leuke app vind! Vooral Abe, het draakje/dinosaurusje vind ik geweldig. Is hij niet ongelooflijk schattig?

Één van mijn favoriete maaltijden: vlinderpasta met spekjes, peultjes en pesto. Mmmm! Als ik bij mijn oma ga logeren, maakt ze dat regelmatig klaar. Heerlijk is het!

En zoals je kan zien was mijn bordje als nel helemaal leeg!

En als dessertje natuurlijk B&J’s ijs! Ik had het al een tijdje niet meer gegeten en was vergeten hoe lekker hun ijs ook al weer is!

 
Hier zie je mijn loopschoenen. Ik was toen net aan mijn derde week ‘Start To Run’ bezig en het ging heel erg goed. Ondertussen ben ik gestopt wegens omstandigheden, maar binnenkort ga ik zeker weer lopen, want ik begin het echt te missen!

 
Mmmm, McDonalds! Mijn broer en ik waren op 20 april in Antwerpen om naar een voorstelling te gaan kijken. Telkens we in Antwerpen zijn wilt mijn broertje persé McDonalds eten, en ook die dag was geen uitzondering.

Aaaah! Daarvoor waren m’n broertje en ik in Antwerpen: De Grote Improvisatieshow! Mijn broer en ik waren echte De Lama’s fans en toen ze stopten wilden we echt naar hun afscheidstournee gaan kijken. We hadden tickets, maar uiteindelijk kon ik niet gaan. Ik zat toen namelijk in Polen op eindejaarsreis. Mijn broertje is toen maar met mijn mama gaan kijken. Toen ik vorige zomer zag dat Ruben en Tijl (die ik al een tijd volg met hun programma’s, bvb: Echt Waar?!), naar ons land kwamen met improvisatie heb ik meteen 2 tickets besteld.

Hier mijn broertje, die om de een of andere reden nooit normaal op een foto kan staan. Hij was die dag net naar de kapper geweest en hij had ook net zijn bril. Jaja, hip broertje... In ieder geval toch een verschil tegenover de foto van vorige maand met zijn verjaardag!

Slechte foto, maar zo dicht zaten we bij het podium. Tweede rij in het midden. Mijn broer was niet zo enthousiast omdat hij bang was dat ze hem op het podium zouden roepen. Dat is uiteindelijk niet gebeurt en hebben we heel erg goed kunnen lachen!

Mmmm, nog een chocolade kip van Pasen. Ik had die avond/nacht zo’n zin in chocolade! Trouwens, de kip heeft me heel erg goed gesmaakt!

Sinds het nieuwe uitbreidingspakket in maart, hebben mijn Sims nu smartphones. Toen ik met één van hen aan het spelen was, zag ik plots dat zijn telefoon kapot was! Hé, hoe kan dat nu? Dat is nog nooit gebeurt! Voor $150 kon ik hem laten maken. Een beetje later zag ik hoe een andere sims haar telefoon uit haar handen liet vallen. Het zag er best komisch uit, hoe ze de telefoon toch nog probeerde te vangen.

Hier zie je de beginscène van ‘George Harrison: Living in the Material World’. Lekker op groot computerscherm kijken!

Op 27 april ging ik samen met mijn oma naar The Bootleg Beatles kijken. De grootste tributeband van The Beatles die er is, althans dat zeggen ze over zichzelf op hun website. De vier mannen in de band lijken niet alleen op hen, maar spelen en zingen ook als The Beatles. De show is verdeeld in 4 en in elk deel hebben ze kleren en pruiken op dat bij dat era past. Als je je ogen sloot was het net alsof je naar de echte Beatles zat te luisteren. Vooral hun John Lennon lijkt en klinkt sprekend! Echt wauw!

Ah, 30 april was het zo ver. Ik ging samen met Diana (een vriendin van school uit Nederland) naar Amsterdam om de laatste Koninginnedag te vieren. En om natuurlijk naar de inhuldiging van koning Willem-Alexander te kijken. We hebben de hele inhuldiging op een groot scherm op de Dam gevolgd. Het was toch wel best speciaal, vooral toen het hele plein het Wilhelmus begon mee te zingen. Dan sta je daar als Vlaminkje! In ieder geval, het was echt een feest en ik heb er erg van genoten!

Zo, dat was mijn maand april! Op het einde van de maand komt dan de maand mei (en deze keer wel op tijd!). Je kan me altijd volgen op Instagram: withafeather


0 reacties:

Een reactie posten