dinsdag 3 april 2012

TAG: Let's get very personal


Jullie weten niet zo veel over mij. Komt misschien ook omdat ik nog niet zo lang met deze blog bezig ben en nog niet zo veel dingetjes gepost heb. Nu zag ik een TAG voorbij komen op enkele blogs en ik dacht: waarom doe ik deze ook niet? Leren mijn lezers me beter kennen en ik heb weer een nieuwe blogpost! Dus, hier is de “Let’s get very personal”-tag!



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, kom maar op met die vragen!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Hmm, dat kan ik me eigenlijk niet echt herinneren. Ik zit soms wel eens in een dipje, maar tegenwoordig komt het steeds minder en minder voor. Ik kan me wel een moment herinneren dat ik echt wel kapot was, maar dat is alweer 5 jaar geleden. Toen ik te horen kreeg dat m’n papa gestorven was. Ik heb nog nooit zo hard gehuild en geroepen. Nee, die dag vergeet ik nooit meer…

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Niet echt eigenlijk, heb namelijk op het moment van schrijven net mijn ‘brunch’ achter de kiezen. Maar als ik echt moet kiezen, een kommetje ananas en meloen kan er altijd wel in… Of frietjes van de frituur, mmmmjam!


Als je één iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Een heel voor de hand liggend antwoord, maar het liefst van al zou ik willen dat mijn papa hier was. Logisch denk ik… Voor de rest kan ik niemand bedenken! Maar eigenlijk hoef ik op dit moment niemand bij me te hebben. Ik zit alleen thuis en dat bevalt me wel! Zeker omdat ik eigenlijk moet studeren, hihi!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dit is een zeer makkelijke vraag voor mij. Ik wil namelijk geen kinderen. Ook niet als ik zou moeten kiezen tussen twee of geen. Vroeger wilde ik er wel, het liefst van al drie of twee. Maar vorig jaar is er iets veranderd, een soort klik in mijn hoofd. ‘Ik wil geen kinderen’. Meter wil ik wel worden, dan heb ik toch iemand om te verwennen, maar een kind van mezelf hoeft helemaal niet. Laat mij maar lekker verre reizen maken met mijn vriend/man en als journalist werken!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Het geluid van de auto’s buiten. Er staat geen muziek op, wat heel gek is want ik luister erg vaak naar muziek. Er zit wel een liedje in mijn hoofd… “Ai se eu te pego” van Michel Teló. Ik denk dat ik het maar even ga opzetten!

Staat je bed tegen meer dan één muur aan?
Neen, hij staat alleen met het hoofdeinde tegen de muur. Vroeger stond het in een hoekje, maar ik had zin in iets anders! Kamer helemaal anders gezet en ik ben er best blij mee!

Beetje rommelig, maar toen was ik net mijn kamer aan het herinrichten!

Waar denk je op dit moment aan?
Vakantie, ik zou zo graag nog eens lekker een reisje maken! En normaal gezien zal dat hopelijk niet al te lang meer duren! Ik heb m’n mama namelijk verteld over de ‘Warner Brothers Making of Harry Potter Tour’. En ze was meteen enthousiast! Dus, hopelijk gaan zij, mijn broer en ik dit jaar enkele dagen naar Londen en naar die tour. Alledrie heel erg grote Harry Potter fans!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik denk van wel, hoewel ik mijn vrienden niet zo vaak zie. Mijn twee beste vriendjes studeren dit jaar af EN gaan in een andere stad naar school. Gelukkig zie ik ze morgen vandaag! Een andere hele goeie vriendin zie ik wat meer, maar toch ook niet zo vaak. De mensen van school zie ik iedere dag, gelukkig kan ik met veel van hen goed overweg! Maar moest iemand me bellen om eens te praten of er is iets, dan sta ik zeker klaar. Dat vind ik erg belangrijk, ik zou het namelijk ook fijn vinden moesten ze dat ook voor mij doen.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dat weet ik eigenlijk niet. Ofwel mijn mama ofwel mijn oma. Ik weet zelfs niet meer wanneer de laatste keer was dat ik huilde. Gelukkig, dat wilt zeggen dat het best goed met me gaat.


Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Naar het toilet gaan. Echt, ik moet om de paar minuten naar het toilet als ik heel erg nerveus ben. Ook bijt ik op mijn lip of wiebel ik met mijn benen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik ben best een verlegen persoon. Als ik in een ruimte vol met onbekende mensen gesmeten word, val ik helemaal stil en sluit ik me een beetje af. Als de mensen meevallen of er is een soort van klik, dan verander ik helemaal. Als mensen me kennen ben ik eigenlijk best een grappig en open persoon. Misschien zelfs wel een spraakwaterval! Laten we het zo stellen, soms vind ik mensen leuk en soms ook weer niet.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik weet het niet, soms heb ik het gevoel van wel. Maar ik denk van niet, want soms begrijp ik mezelf niet eens. Hoe kan iemand anders me dan volledig begrijpen?

Heb je op dit mement een reden om te lachen?
Verschillende redenen eigenlijk. Ik heb vakantie, het is mooi weer, ik zie morgen vandaag m’n twee beste vriendjes, ik ga binnenkort weer naar de kapper en wie weet komt mijn tattoo er ook wel!


Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ooit, maar dat is al enkele jaren geleden. Mijn ex-vriendje, maar ik denk niet dat hij dat nu nog zou zeggen, haha. Op dit moment is er niemand die dat tegen me zou zeggen. Of toch niet met die woorden!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ‘rewind’-knop zou hebben?
Ja, veel gelukkiger denk ik. Ik heb van dingen spijt en zou dingen ook willen voorkomen.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, maar ik vertel tegen niemand echt alles. Soms praten ik en mijn mama wel eens over koetjes en kalfjes en dan is het leuk om dingen tegen haar te vertellen. Maar alles, nee. Ik hou sommige dingen liever voor mezelf.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee, eigenlijk niet. Mijn ex rookte ook en mij maakt het niet uit. Het is zijn keuze en ik ga daar niet lastig doen.



Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ik weet het niet. Is nogal moeilijk om te voorspellen, ik hoop alleszins van niet!

Kan je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Goh, eigenlijk helemaal niet. Ik weet wel dat ik erg veel naar Triggerfinger luisterde, nu is dat wat minder. Harry Potter sowieso, want dat vind ik nu nog steeds leuk. Pff, moeilijke vraag zeg, ik heb zo’n slecht geheugen!

Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het hier en nu?
Aan alle drie wel eigenlijk. Maar meestal is dat niet goed voor me, naar het verleden kijken, want dan ga ik me meestal slecht voelen. De toekomst, daar durf ik wel aan denken. Mijn job, veel reizen en wie weet een relatie. En het hier en nu, tja, daar ben je nu eenmaal erg veel mee bezig, ik dan toch. School, vrienden, schrijven, vanalles wat me bezig houdt!

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Niet zo veel eigenlijk. Ik heb ook niet veel slaap nodig om te kunnen functioneren. Vroeger kreeg ik minder uren slaap dan nu, dat komt omdat ik steeds vroeger mijn bedje in kruip. Hierdoor val ik sneller in slaap en krijg ik meer uurtjes slaap, wat eigenlijk zo slecht niet is!




Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, helemaal niet. Ik ben een vrij moeilijk persoon en dat geef ik toe. Soms kan ik me heel erg slecht en kwaad voelen en het andere moment weer heel goed. Toch, als je me heel erg goed kent dan val ik best mee. De handleiding goed bestuderen!

Haat jij de person waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Neen. Mensen die ik haat, daar praat ik zelfs niet mee!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glas fruitsap, hoorde bij mijn ‘brunch’. Ik denk wel dat ik zo meteen een glaasje Cola ga drinken…

Welk soort bed heb jij?
Een tweepersoons bed van IKEA. Eentje dat veel mensen hebben, maar dat maakt me niet uit! Het is lekker groot en het slaapt super. Ik ben er heel erg blij mee!

Hou je van de regen of haat je het?
Hangt er vanaf. Als ik erdoor moet vind ik regen maar niks, als ik binnen zit kan het wel fijn zijn. Dat getik op de ruiten en het dak. En de geur! Ik hou van de geur van regen op een warme dag! Hmmm!




Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Mijn haren blond laten verven. Vroeger, vijf of zes jaar geleden, had ik mijn haren in het zwart geverfd. En toen zwoor ik dat ik mijn haren nooit, maar dan ook nooit blond zou laten verven! Vier jaar geleden was het toch zover, ik had blonde haren. En ik denk binnenkort weer! Ben m’n bruine kleur weer beu!

Zien mensen jou als een optimist of pessimist?
Hangt er vanaf. Ik denk dat sommigen me zien als een pessimist en anderen als een optimist. Maar ik denk dat de meesten me zien als een pessimist, zou dringend iets aan moeten veranderen denk ik.

Met wie heb je het laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik zit alleen maar met mijn famillie in de auto! Binnenkort ga ik wel voor het eerst mee met een vriendin. Ze heeft pas haar rijbewijs en ze wilt al maanden met mij eens rijden maar toen mocht dat nog niet, nu wel!

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik denk dat het ‘Breaking Dawn Part 1’ was, maar ben niet zeker. En dat was met mijn broer, mijn mama en een vriend van mijn mama. Maar binnenkort ga ik weer naar de bioscoop en ik denk dat ‘The Hungergames’ op het programma staat. Die ga ik dan kijken met een goeie vriendin van me!


Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar het was het beste voor me.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik ben niet zo’n feestbeest eigenlijk. Maar ik denk wel dat ik enkele vrienden zou uitnodigen en er een gezellige avond van maken. Of telt dat ook als een ‘feest’?

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee. Wel spijt dat hij zo stom is geëindigd is. Na 1,5 zijn we uit elkaar gegaan. Hij was mijn eerste en tot nu toe enige vriend. Het was een fijne relatie, en ik heb er zeker geen spijt van!

Spendeer jij je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert, zonder twijfel. Zoals ik enkele vragen hiervoor al zei, ik ben niet zo’n feestbeest. Maar ik hou wel van naar concerten gaan! Hoe meer hoe liever eigenlijk! Mijn laatste concert was op 8 maart van dit jaar. Rammstein! En het was super! Het volgende dat al zeker vaststaat is eigenlijk geen concert maar een festival. Pukkelpop, want Foo Fighters komen en mijn mama en ik willen hen heel erg graag zien!

Rammstein in het Sportpaleis!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde type jongen valt?
Ja, ik denk van wel. Muzikantentype en liefst met een tattoo… En mooie armen moet hij ook hebben… Ik heb iets met armen…

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, nog nooit. Denk/Hoop ik toch!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ik ben best wel veel bezig met make-up enzo. Ik vind het leuk. Maar eigenlijk ben ik nog niet genoeg met mijn uiterlijk bezig, vind ik. Ik zou zo graag vermageren, maar dat lukt tot nu toe niet zo goed. Hopelijk gaat het snel beter!

Ben jij snel jaloers?
Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk van niet, maar soms kan er toch wel eens een jaloerse bui opkomen die ik helemaal niet zie aankomen!

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, twee paar schoenen. Voor dit warme weer, ik had dringend enkele ballerina’s nodig!

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Mijn papa misschien een beetje, hoewel dat denk ik wel normaal is. Toch denk ik er vaak niet zo over na, het is gewoon zo. Een gewoonte.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt.
Geen idee.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, helemaal niet. Is ook geen rede voor.

Wat doe je morgen?
Ik ga morgen met mijn twee beste vriendjes winkelen en door Antwerpen slenteren. Als jullie dit lezen ben ik me waarschijnlijk aan het klaarmaken!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, helemaal niet. Ik ben al 3 jaar alleen! Ik wacht op iemand die het serieus meent en niet gewoon voor twee weken een relatie wil.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Niet echt eigenlijk.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Neen.

Hou je van suikerspinnen?
Ja! Super lekker!



Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd.
Mijn mama denk ik.

Ben je ooit tegen iemand in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 7 ofzo.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, twee zelfs! Lorenz, mijn GFF zoals ze dat noemen. Maar die zie ik jammer genoeg niet zo vaak morgen, morgen, morgen!! En Domien, iemand die in dezelfde straat woont en waarmee ik geregeld iets ga drinken!

Wat deed je gisterenavond om twaalf uur?
Ik lag in mijn bed een boek te lezen. De Hongerspelen, ik wil hem uit voor ik naar de film ga kijken!

Wat is je stemming op dit moment?
Relaxed, beetje schuldig omdat ik nog steeds niets voor school heb gedaan! Oeps

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Via Facebook met Karolien, mijn ander beste vriendinnetje. En via de telefoon met mijn mama.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn mama, mijn broer is op ‘schoolreis’ naar Frankrijk.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt mij helemaal niets uit. Hoewel ik het fijn vind als een jongen me eerst kust hihi!

Heb je plannen voor dit weekend?
Nou, voor mij is het weekend jammer genoeg voorbij. Maar het komende weekend ga ik waarschijnlijk studeren voor school Yuk!


Jeetje, wat een lange tag. Zo’n groot blogbericht is niemand van me gewoon denk ik. Maar in ieder geval, het was fijn om de vragen te beantwoorden. Je mag hem altijd overnemen op je eigen blog!


0 reacties:

Een reactie posten