maandag 16 juni 2014

Showing my feet!

Hey, Dana. Had jij niet beloofd om je tattoos te showen? Ja, dat klopt. Ik heb in mijn laatste blogpost geschreven dat ik de dag zelf of anders de dag nadien mijn versierde voetjes ging laten zien. En nu zijn we meer dan twee weken verder. Oeps! Maar hey, beter laat dan nooit zeker? Hier zijn ze dan, mijn voetjes!



Hier waren ze pas gedaan. Nu ja ‘pas’, ze stonden er al een paar uurtjes op. De plastic was er net af om te vervangen.

Hier zijn ze nu. Zoals je kan zien bij mijn kraai/vogel zit ik met een probleempje. In de hoed is niet alles goed genezen. Tijdens het genezen kreeg ik een soort blaasje in de hoed en achteraf is dat een dikke korst geworden. En die heb ik er afgekrabd… Ik weet het, Dana, waarom?! Ik laat het nu gewoon verder genezen en laat het achteraf bijwerken door mijn artiest.




Ook kan je zien dat mijn konijntje nog steeds een beetje aan het vervellen is. Ik laat het gewoon doen, aangezien ik met het konijntje het meeste heb afgezien. Zowel tijdens het zetten van de tattoo als tijdens het genezingsproces.
Archibaldt van Dragon Tattoo Eindhoven
Over het zetten van de tattoos gesproken, wauw. Mijn linkervoet ging eigenlijk echt wel goed. Als dat het was, mocht mijn tweede er zeker en vast wel bij. Mijn tweede… Wauw… In het begin viel het allemaal wel mee, maar na een tijd mocht het allemaal echt wel stoppen voor mij. Ik heb afgezien en dan moet je je nog een beetje serieus en sterk houden, want je zit daar op een conventie waar een hele hoop mensen rondlopen en komen kijken.

Ik heb het overleefd en als ik eerlijk ben, zou ik nog wel eens op een conventie willen getatoeëerd worden! De sfeer is zo leuk en om de één of andere rede is de pijn minder als je daar zit. En al die mensen die komen kijken en heel erg onder de indruk zijn, ja dat is echt fijn.

Zo, dat zijn ze dan. Mijn voetjes. Ik ben er heel erg blij mee en ik vind ze mooier worden met de dag. Het rood in de ogen en de rode accenten zijn echt super leuk! Voorlopig komen er geen nieuwe tattoos. Ik heb wel ideetjes in mijn hoofd, maar voorlopig ben ik blij met wat ik heb. Maar als ik het geluid van de machines hoor, dan kriebelt het wel hoor. Het is zoals ze zeggen: Tattoos zijn verslavend!

0 reacties:

Een reactie posten