maandag 2 september 2013

Shoplog 31 augustus

Afgelopen vrijdag (30/8) legde ik mijn laatste herexamen af. Om dat te vieren besloten mijn moeder en ik die zaterdag te gaan winkelen in Antwerpen. We hadden allebei nieuwe kleren nodig en we vinden altijd ons ding wel in ’t Stad! Zie hier mijn buit na een dagje shoppen. Ik waarschuw jullie al maar, het komt eigenlijk zo goed als allemaal uit New Look (oeps!).

Ik ging vooral naar Antwerpen om broeken te kopen. Een van mijn jeansbroeken is onlangs kapot gegaan en een groot aantal van mijn broeken pasten ook niet meer. Nieuwe broeken dus! En mijn zoektocht bleef niet zonder resultaat, ik ging namelijk naar huis met maar liefst 2 jeansbroeken!

De eerste is een licht exemplaar met op de knieën een scheur. Normaal gezien zou ik nooit voor een broek met scheuren in kiezen, maar ik vond de kleur wel mooi en de broek zelf stond me ook goed! De tweede is een gewoon donker exemplaar, zonder al te veel versierinkjes. Lekker basic!
Skinny jeans €29,99 (New Look)
Skinny jeans €11,99 (New Look)
Ook kocht ik nog een tanktop. Ik draag bijna altijd een tank top onder mijn t-shirts of hemdjes, gewoon voor het geval ze toch zouden doorschijnen. Ik heb er 4 in mijn kast liggen en besloot er nog eentje bij te kopen, in het grijs. Mijn andere kleurtjes zijn zwart, wit, bordeaux en een fel blauw.
Tanktop €4,99 (New Look)
Ik draag tegenwoordig steeds meer rokjes en kleedjes. Ook nu kocht ik twee kleedjes, en daar ben ik heel erg blij mee. Ik vind namelijk heel erg moeilijk kleedjes die bij mijn figuur passen. Ik ben namelijk niet erg mager en ook mijn boezem is niet klein, daarom moet ik op heel erg veel dingen letten. Zo mag de kraag nooit hoog gesloten zijn, anders lijkt alles alleen maar groter. Deze twee kleedjes stonden mij heel erg leuk, dus besloot ik ze meteen mee te nemen. Het eerste kleedje is bordeaux, met een laag uitgesneden kraag en een leuk patroon. Het andere is een zwart kleedje met bloemetjes. Wel jammer is de rits achteraan, dat maakt het moeilijker om zonder hulp het kleedje aan te trekken. Maar dat zal allemaal wel lukken ;)
Jurk €17,99 (New Look)
Detail jurk
Jurk €29,99 (New Look)




Als ik in New Look ga winkelen, ga ik nooit naar buiten zonder een paar schoenen. Ik zie altijd wel een paar staan dat ik absoluut in mijn schoenenkast wil hebben staan. Ook deze keer kocht ik schoenen, wel twee paar! Een paar platte schoentjes met luipaardprint en mijn ‘tapdansschoenen’, zoals ik ze noem! Het tweede paar heb ik al aangehad en mee rondgewandeld en ik moet zeggen dat ze me wel bevallen. Het eerste paar, daar heb ik wat problemen mee. In de winkel zaten ze heerlijk, maar nu thuis spannen ze heel erg, vooral achteraan mijn voeten. Ze snijden zo dus ook een beetje in mijn voeten, wat ze niet echt comfortabel maken. Hopelijk zetten ze nog wat uit!
Luipaard schoenen €29,99 (New Look)
Detail schoenen 
Schoenen €29,99 (New Look)

Detail schoenen
Als laatste kocht ik een case voor mijn e-reader. Ik heb mijn e-reader nu toch al een dikke maand en ik neem hem graag mee. Jammer genoeg had ik tot nu toe geen goede bescherming voor mijn schatje en nu zit er jammer genoeg een klein, gekleurd puntje op het scherm. Deze case vond ik zo leuk, en stevig! Hij is wel veel te groot voor mijn kleine e-reader, maar dat maakt mij niet uit!
 
Case voor e-reader €8,99 (New Look)
Binnenkant case 
Detail case
We zijn natuurlijk ook in andere winkels geweest, maar daar vind ik nooit echt zo mijn ding. In H&M hebben ze wel af en toe iets dat mijn aandacht trekt, zoals deze sjaal. Ik vond hem zo mooi! Ook hadden ze veel hoeden en petjes, iets waar ik erg van hou maar wat ik nooit koop. Ik weet eigenlijk niet waarom, want om de één of andere gekke reden sta ik met elke hoed die ik op mijn hoofd zet. Echt, serieus! Ik heb wel tien hoedjes opgezet en er was er misschien eentje waar ik iets minder mee stond. Deze pet vond ik zo leuk en nam ik meteen mee. Ik heb hem dan ook de rest van de dag op mijn hoofd gehad, hihi!
Sjaal €7,95 (H&M)

Detail sjaal

Pet €14,95 (H&M) 

Detail pet 
Ziezo, dat was mijn shoplog. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe dingetjes en kan niet wachten om ze aan te doen! Dat zal voor het nieuwe academiejaar zijn, wat voor mij op 16 september van start gaat. Nu ja, ik moet eerst mijn punten afwachten, die worden bekend gemaakt op 11 september, spannen! Tot die tijd zit ik gewoon thuis en houd ik mezelf bezig met van alles en nog wat! Voor alle lezers die vandaag hun eerste schooldag hebben, veel geluk en vooral veel plezier op school!

0 reacties:

Een reactie posten