woensdag 12 juni 2013

Instagram Edition - Mei

Mijn iPhone is ondertussen een verlengstuk van mijn lichaam geworden. Telkens als je me ziet heb ik hem wel in m’n handen of ben ik er mee bezig. Één van mijn bezigheden is foto’s nemen en ze dan op Instagram zetten. Iedere maand deel ik mijn foto’s op mijn blog, zodat jullie kunnen meekijken in mijn leventje. Vandaag is (veel te laat) de maand mei aan de beurt!

Vorige maand beloofde ik nog zo plechtig dat ik de Instagram Edition van mei op tijd zou plaatsen, maar dat draaide mooi even anders uit! Verhuizen en examens gaan al heel moeilijk samen en als je daar dan nog eens een blog bij telt dan is het helemaal om zeep. Maar goed, ik ben verhuisd en de examens zijn voorbij wat wil zeggen dat ik volop met mijn blog kan prullen!

Op 3 mei vonden we eindelijk ons huisje! Na maanden zoeken hadden we ons plekje gevonden. Hier tekent mama net het contract.


En hier mijn favoriete deel uit dat contract. De huisbaas vond het geen probleem dat we eventueel een kat zouden nemen en heeft speciaal (voor mij!) de toelating van een huisdier in het contract opgenomen.


Ah, een foodfoto! Mama ging wat later thuis zijn, dus moest ik eten klaarmaken. Ik gooide wat diepvriesgroenten in een grote pan en bakte ook wat scampi’s. En het was lekker!


Het contract was nog maar een paar dagen getekend en ik was al aan het inpakken geslagen! Dat was wel nodig, want op 21 mei zou mijn blokperiode beginnen en dan zou ik helemaal geen tijd hebben gehad voor inpakken of verhuizen. Dus moest ik alles op voorhand in dozen stoppen. Hier zie je nog maar een klein deel van wat ingepakt was.

 
Sushi! Ik had erg veel honger, dus besloot ik in de Albert Hein snel een doosje sushi te kopen.


Hier zie je hoe leeg mijn kamer was! Al mijn posters en schilderijen waren van de muren gehaald en ook mijn bureau was leeggehaald!

Hier zie je Lola, mijn Utaza die ik in oktober voor m’n verjaardag kreeg. Lola vond het allemaal wel spannend, al die dozen!


Voor de examens echt begonnen besloot ik nog eventjes met mijn Sims te spelen. Hier werd er eentje ontvoerd door aliens! Gelukkig was hij enkele uurtjes later weer terug thuis.

 
Tijdens het verhuizen kom je altijd wat foto’s tegen. Hier was een foto van mijn papa en ik toen ik nog een klein Danatje was. We waren op vakantie in Duitsland op de camping.


Hier enkele brieven van mijn papa die ik terugvond. Ik moest toch wel even huilen toen ik ze las, want ik mis mijn papa verschrikkelijk!


Tussen al de foto’s vonden we ook deze foto terug. Een foto van mijn klein broertje toen hij nog maar 2 à 3 jaar oud was. Toen vertolkte hij een rolletje in de soap ‘Thuis’.


Al de dozen bij elkaar! Ik had alles ingepakt in dozen en die stonden aan één kant van mijn kamer. Ook mijn groot schilderij stond tegen de kast.



Vlak voor mijn eerste examen ging ik met mijn broer en mijn peter naar Urbanus kijken. Een best of show met al zijn bekendste liedjes. We zaten op de tweede rij en hebben erg moeten lachen!

Al en tijdje is er in Antwerpen een FroYoshop, maar ik ben er nooit naartoe kunnen gaan. Tot eind mei! Het was mooi weer en ik had een goeie vriendin beloofd haar een op een froyo te trakteren omdat ze zo lief was haar samenvattingen te delen. Hier zie je mijn froyo, met aardbeien, ananas en witte chocoladeschilfers. Mmmm, zo lekker!

Op 31 mei kregen we ook de sleutel van het huis. Hier zie je  een deel van de lege woonkamer. Ik lag op de grond, vandaar de rare hoek.

Bij ons huis hoort ook een vijver met een hoop vissen. Heel rustgevend en mooi.

Hier zie je mijn mama in de tuin, druk aan het sms’en met iedereen. Ook kan je nu goed de tuin zien.

Zo, dat waren de foto’s voor de maand mei. In juli zal de Instagram Edition wel op tijd zijn, beloofd (en deze keer voor echt!).


0 reacties:

Een reactie posten