vrijdag 2 maart 2012

New shoes








Ik hou van schoenen, dat is hier thuis algemeen geweten. Toch kan ik hier zeer moeilijk over doen! Ik weet nog dat zo rond m’n vijftiende we altijd helemaal naar Hasselt moesten rijden. Daar was namelijk de enige winkel waar ik een paar schoenen vond! Gelukkig ben ik nu wat gemakkelijker wat schoenen betreft!

Nu was ik een week geleden wat op het internet aan het surfen toen mijn oog viel op een leuk nieuwtje. Gorillaz hadden net hun nieuwe single uitgebracht. Groot nieuws, want de afgelopen maand had Murdoc regelmatig laten weten dat hij aan een single werkte met twee geweldige artiesten. André 3000 en James Murphy.

Ik was best benieuwd en besloot om eens te gaan luisteren. Leuk liedje, lekker catchy vond ik! Toen keek ik wat beter naar de informatie die erbij stond. Converse? Hmmm…. Al snel bevond ik me op de website van Converse en begon ik haast op en neer te springen op mijn stoel. Gorillaz had exclusief voor Converse 4 paar Chuck Taylor’s ontworpen. Die moest ik natuurlijk bekijken en wat ik zag maakte me als het ware nog enthousiaster.

 
Ik werd op slag verliefd op één bepaald paar schoenen. En als ik verliefd word op een paar schoenen, dan wilt dat wat zeggen! Deze schatjes kon ik niet aan me laten voorbij gaan, ze moesten en zouden van mij zijn. Na wat overleg met de mama was het in orde en bestelde ik ze op een website die ook naar België verzonden.

Vandaag zat ik rustig wat tv te kijken toen ik plots een bestelwagen voor de deur zag staan. Zou het…? Niet veel later klonk de deurbel en ik deed met blinkende oogjes de deur open, want voor mijn neus stond een man met mijn schoenen in zijn handen!

De verpakking rond de doos lag al snel in de vuilbak en niet veel later zat ik mijn schoenen te bewonderen. Lang kon ik er niet van genieten want ik moest vertrekken naar school. Aandoen die handel! Enkele minuten later stond ik zo fier als een gieter op mijn trein te wachten, met mijn Chuck Taylor’s!


Je kunt wel zien (lezen) dat ik heel erg blij ben met mijn nieuwe schoentjes. Ik moet ze nog een beetje inlopen zodat ze nog wat uitzetten, maar voor de rest is alles perfect in orde met de schoenen!
Verder wil ik jullie de song laten horen die ervoor gezorgd heeft dat ik deze schatjes aan mijn voeten heb.



0 reacties:

Een reactie posten