dinsdag 15 juli 2014

Hallo YouTube, ik ben Dana!

YouTube, het is iets waar ik al een hele tijd aan wil beginnen maar ik heb nog nooit de stap gezet. Ik vond het altijd een beetje raar om mezelf voor een camera te zetten en daar dan tegen beginnen praten. Da’s toch een beetje awkward, niet? Ik stel mezelf dan altijd een bepaald scenario voor in mijn hoofd.

 Ik sta dan voor een hele stapel boeken met daar op mijn camera. Achter die camera staat dan weer een spiegeltje, zodat ik kan zie of ik al dan niet goed in beeld sta. En dan heb ik eindelijk het juiste ritme te pakken en ben ik aan het praten zonder dat ik het raar vind, komt mijn mama/broer/iemand binnen en bekijkt me met een gezicht van: Wat ben jij in godsnaam aan het doen? Of ze zeggen het gewoon luidop, dat kan ook.

Snap je wat ik wil zeggen? Het is gewoon soms een beetje raar. Maar afgelopen zondag was mijn mama niet thuis en zat mijn broer de hele dag beneden, dus er was niemand die me kon storen. Ik zette mijn camera op een staple boeken, installeerde een spiegeltje achter de camera, zette hem aan en begon te praten. En dit is het resultaat: mijn allereerste video op YouTube!




Zo, mijn YouTubevuurdoop! Voor meer filmpjes kan je altijd abonneren, maar ik zal ook altijd iets op mijn blog plaatsen als er een filmpje online komt!


0 reacties:

Een reactie posten